در بخش آشپزخانه کودکت، سعی شده تا به مادرها غذاهایی را آموزش دهیم که هم خیلی راحت تهیه می‌شوند و هم بسیار سالم هستند. شما می‌توانید با دستور غذای کودک که در این بخش به شما آموزش داده می‌شود، غذایی ساده، خوشمزه و مقوی برای کودکت درست کنید. بنابراین در خانه می‌توانند غذاهای خوشمزه‌ای را برای کودک خود و به کمک بچه‌ها درست کنند. بد غذایی کودکان و بهانه جویی‌های آن‌ها از غذا، مشکل تازه‌ای نیست. به خصوص راضی کردن کودک به خوردن میان وعده‌های سالم شاید به  یک مشکل بزرگ برای بسیاری از مادرها تبدیل شده باشد. در این قسمت، به شما طرز تهیه میان وعده‌ای خوشمزه و بسیار سالم را آموزش می‌دهیم که احتمالا کودک بد غذای شما نمی‌تواند از خوردن آن صرف نظر کند. طرز تهیه میان وعده با طعم سیب، شاید به نظر بسیار ساده بیاید. اما بهتر است با ما همراه شوید و برای یک بار این میان وعده خوشمزه و کلاسیک را درست کنید. می‌توانید به دلخواه روی این میان وعده از گرانولا هم استفاده کنید.

یک غذای خوشمزه دیگه: خوشمزه‌ترین ماکارونی و پنیر را برای کودکت درست کن

مواد لازم برای تهیه میان وعده ای با طعم سیب

  • سیب سبز یا قرمز
  • کره بادام زمینی
  • کشمش ، گردو یا بادام زمینی
  • جو دو سر پرک شده
  • شکلات چیپسی

در مرحله اول سیب‌ها را شسته و به صورت حلقه‌ای برش بزنید. قسمت بالا و پایین برش‌های سیب را جدا کنید. سعی کنید برش‌هایتان به یک اندازه و مساوی باشد. روی هر برش سیب یک لایه کره بادام زمینی بزنید و روی آن گرانولا، کشمش یا گردم و جو پرک شده بریزید. یک برش دیگر سیب را روی این برش که مواد زده‌اید قرار دهید تا شبیه ساندویچ سیب و کره بادام زمینی شود.

به همین راحتی میان وعده خوشمزه شما آماده است. می‌توانید این سیب‌های خوشمزه را برای تغذیه بچه‌ها در مدرسه درست کنید.

اگر شما از مواد دیگری برای تهیه این میان وعده استفاه می‌کنید یا ایده جالبی دارید آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

یک شیرینی خیلی خوشمزه: طرز تهیه کوکی صدفی

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید