شکلات داغ، نوشیدنی محبوب روزهای سرد زمستانی و محبوب همه بزرگترها و به خصوص بچه‌ها است. شما می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و این نوشیدنی خوشمزه را از آن که است، جذاب تر و زیباتر کنید. نظر شما درباره شکلات داغ آدم برفی چیست؟ بهتر است با این قسمت از آشپزخانه کودک همراه شوید تا دستور تهیه شکلات داغ آدم برفی را یاد بگیرید. البته شکل و ظاهر این این شکلات داغ کمی از حالت عادی متفاوت‌تر است اما کودکت حتما عاشق آن خواهد شد. کافی است یک بار او را با این شکلات داغ آدم برفی غافلگیر کنید تا عاشق آن شود.

مواد لازم برای تهیه شکلات داغ آدم برفی

مارشملو یا راحت الحلقوم
پودینگ کاکائو
بیکسویت کراکر خرد شده
شکلات چیپسی
آب نبات نعنایی یا پاستیل و آب نبات مورد علاقه کودک
سه عدد شیشه مربایی کوچک
روبان پارچه‌ای قرمز و قهوه‌ای
پارچه نمدی مشکی

دستور تهیه

بیشتر یاد بگیرید: طرز تهیه مافین موز بدون گلوتن

در مرحله اول یکی از شیشه‌های کوچک را خوب تمیز کرده و پودینگ شکلات را در آن بریزید و در شیشه را محکم ببندید.
در مرحله بعدی مارشملوها را در شیشه بعدی بریزید و در شیشه را ببندید. در شیشه سوم، ابتدا یک لایه بیسکوییت خر شده بریزید و روی آن شکلات چیپسی و آب نبات نعنایی یا آب نبات مورد علاقه کودک خود را بریزید و در شیشه را ببندید.

بیشتر یاد بگیرید: بستنی یخی کیوی و هندوانه درست کنید

روی پارچه نمدی، یک دایره بزرگ (کمی بزرگتر از قطر در شیشه مربایی) بکشید و آن را بچینید. به هر ترتیبی که دوست دارید، شیشه‌های خوشمزه خود را روی هم قرار دهید و با کمی چسب حرارتی، این سه شیشه را به صورت عمودی به هم بچسبانید. روی درب بالاترین شیشه که به عنوان صورت آدم برفی شما است پارچه نمدی خود را قرار دهید و با یک روبان باریک آن را دور شیشه محکم کنید. این پارچه کلاه آدم برفی شما است. روی صورت آدم برفی به سلیقه خود چشم و ابرو و دماغ بکشید یا می‌توانید از پاستیل‌های رنگی برای درست کردن چشم و دماغ آدم برفی خود استفاده کنید. با استفاده از روبان قرمز و قهوه‌ای قسمت‌هایی که شیشه‌ها را به هم چسبانده‌اید، بپوشانید و به سلیقه خود زیباتر کنید. آدم برفی شما آماده است و درست کردن آن به قدری آسان است که حتی بچه‌ها هم می‌توانند به شما در درست کردن این آدم برفی با نمک، کمک کنند و میان وعده زمستانی خود را درست کنند.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید