در قسمت اول تا پنجم پادکست me.as.a.mom که در کودکت منتشر شد، فایل‌های صوتی تولید شده بر اساس لایواستوری‌های شماره ۱ تا ۵ مژده شاه نعمت الهی در صفحه me.as.a.mom که با متخصصین حوزه کودک انجام شده را شنیدید. در این مقاله می‌توانید قسمت ششم تا دهم پادکست me.as.as.a.mom را بشنوید.

پدر، قهرمان زندگی کودک – پادکست me.as.a.mom قسمت ششم

لایواستوری شماره ۶ صفحه me.as.a.mom در تاریخ ۷ بهمن ۹۶ با موضوع «پدر، قهرمان زندگی کودک» انجام شده است. میهمان این گفتگو آقای علی سوند رومی، جامعه‌شناس و مشاور خانواده هستند. قسمت ششم این برنامه را بشنوید:

پادکست me.as.a.mom قسمت ششم
برای دانلود این پادکست، روی سه نقطه سمت راست پلیر کلیک کنید.

ژنتیک و کودکان – پادکست me.as.a.mom قسمت هفتم

لایواستوری شماره ۷ صفحه اینستاگرام me.as.a.mom در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۶ با موضوع «ژنتیک و کودکان» برگزار شده است. میهمان این برنامه خانم دکتر مریم کشاورز، محقق و دکترای ژنتیک از دانشگاه مکس پلانک آلمان هستند. لایواستوری شماره ۷ یکی از پربازدیدترین گفتگوهای مژده شاه نعمت الهی بوده و ده ها هزار نفر آن را مشاهده کرده و به دیگران توصیه کرده‌اند. ویدیوی این گفتکو نیز قبلا در کودکت منتشر شده است.

پادکست me.as.a.mom قسمت هفتم
برای دانلود این پادکست، روی سه نقطه سمت راست پلیر کلیک کنید.

اوتیسم در کودکان – پادکست me.as.a.mom قسمت هشتم

لایواستوری شماره ۸ صفحه me.as.a.mom به مناسبت روز جهانی اوتیسم و به عنوان اولین گفتگوی سال ۹۷ در تاریخ ۲۵ فروردین با موضوع «اوتیسم در کودکان» برگزار شده است. مژده شاه نعمت‌ الهی در گفتگویی زنده و به صورت جداگانه با خانم‌ها لادن طباطبایی و عاطفه تاجیک مادران فعال اجتماعی در حوزه اوتیسم کودکان و دکتر مریم کشاورز(محقق و دکترای ژنتیک) و فریبا مدرسی (روانشناس) متخصصین این حوزه گفتگو کرده است و فیلم آن قبلا در کودکت منتشر شده است. در ادامه فایل صوتی آن را بشنوید:

پادکست me.as.a.mom قسمت هشتم
برای دانلود این پادکست، روی سه نقطه سمت راست پلیر کلیک کنید.

خشونت علیه کودکان – پادکست me.as.a.mom قسمت نهم

لایواستوری شماره ۹ با موضوع «خشونت علیه کودکان» و پس از چند جریان ناخوشایند اجتماعی درباره کودکان در اوایل سال ۹۷ انجام شده است. میهمان این گفتگو خانم نازنین عین‌الیقین مشاور کودک هستند و این گفتکو در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۷ برگزار شده است و ویدیوی آن در کودکت نیز منتشر شده‌است. در ادامه پادکست شماره ۹ را بشنوید:

پادکست me.as.a.mom قسمت نهم
برای دانلود این پادکست، روی سه نقطه سمت راست پلیر کلیک کنید.

اصول تغذیه در سال‌های اولیه زندگی کودک – پادکست me.as.a.mom قسمت دهم

لایواستوری شماره ۱۰ در تاریخ ۱۹ خرداد ۹۷ با موضوع «اصول تغذیه در سال‌های اولیه زندگی کودک» و با حضور سرکارخانم دکتر پریسا جویا، پزشک متخصص اطفال برگزار شده است. ویدیوی این گفتگو را در اینجا ببینید و پادکست را بشنوید:

پادکست me.as.a.mom قسمت دهم
برای دانلود این پادکست، روی سه نقطه سمت راست پلیر کلیک کنید.

3 دیدگاه‌ها

  1. مژده عزیزم سلام
    همه این پادکست ها رو گوش کردم و واقعا عالی بودن اما خواستم یک تشکر ویژه بابت لایو ژنتیک بکنم
    واقعا عاااالی که نه …محشر بود .من اون لایو رو بارها گوش کردم وهر بار همون قدر لذت بردم .خانم دکتر بی نظیر بود
    فکر میکنم دلیل اینهمه جذابیت او ن لایو برای من پایه بسیار قوی علمی مطالب بود من پزشک هستم و واقعا لذت میبردم از اون همه بیس علمی قوی صحبت های خانم دکتر کشاورز خواستم ازت تشکر کنم .لطفا ادامه بده:)

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید