روزهای قبل در کودکت، پادکست me.as.a.mom قسمت اول تا پنجم و قسمت ششم تا دهم را شنیده‌اید. پادکست me.as.a.mom قسمت یازدهم تا پانزدهم بر اساس لایواستوری‌های شماره ۱۱ تا ۱۵ مژده شاه نعمت الهی در صفحه اینستاگرام me.as.a.mom تولید و منتشر شده است.

رفتار درمانی در کودکان اوتیسم – پادکست me.as.a.mom قسمت یازدهم

قسمت یازدهم لایواستوری‌های مژده شاه‌ نعمت الهی به دلیل مشکلات فنی در زمان برگزاری در دسترس نیست. میهمان این گفتکو سرکارخانم دکتر لی لی زربخش متخصص رفتاردرمانی کودکان اوتیسم از کالیفرنیا بوده‌اند. پیش از این با تخصص و توضیحات ایشان درباره تحلیل رفتار کاربردی (ABA تراپی) در کودکت آشنا شده ایم. توضیحات مختصر مژده شاه‌نعمت‌الهی را در این رابطه بشنوید:

توضیحات لازم درباره پادکست me.as.a.mom قسمت یازدهم

ویژگی‌های مهدکودک با کیفیت – پادکست me.as.a.mom قسمت دوازدهم

لایواستوری شماره ۱۲ در تاریخ ۲۴ تیر ۹۷ با موضوع «ویژگی‌های مهدکودک با کیفیت» با حضور آقای علی ترقی‌ جاه پژوهشگر دوران کودکی برگزار شده است. سوالاتی که مژده شاه نعمت الهی از میهمان برنامه درباره ویژگی‌های مهدکودک با کیفیت می‌پرسد در انتخاب مهد کودک به والدین کمک بسیاری می‌کند. فیلم این گفتگو در کودکت منتشر شده و در ادامه پادکست آن را بشنوید:

پادکست me.as.a.mom قسمت دوازدهم
برای دانلود این پادکست، روی سه نقطه سمت راست پلیر کلیک کنید.

تصمیم به بچه دار شدن – پادکست me.as.a.mom قسمت سیزدهم

« تصمیم به بچه دار شدن» عنوان لایواستوری شماره ۱۳ مژده شاه نعمت الهی با میهمان این برنامه خانم مژگان رضایی روانشناس کودک بوده که در تاریخ ۱۸ شهریور ۹۷ برگزار شده است. به دلیل پاره‌ای از مشکلات فنی صدای این گفتگو کمی غیرشفاف است اما به نظر می‌رسد مانع جدی برای دریافت تجارب و نکات گفته شده برگزارکنندگان لایواستوری نباشد. پادکست قسمت سیزدهم را در ادامه بشنوید:

آموزش زبان دوم به کودکان – پادکست me.as.a.mom قسمت چهاردهم

«آموزش زبان دوم به کودکان» به یکی از دغدغه‌های والدین در این روزها تبدیل شده است. در لایواستوری شماره ۱۴ مژده شاه نعمت الهی در تاریخ ۲۸ مهر ۹۷ با آقای دکتر پویان طاهری دکترای آموزش زبان انگلیسی و عضو هیئت علمی دانشگاه در این رابطه گفتگو کرده‌است. در ادامه پادکست آن را بشنوید:

موسیقی و کودک – پادکست me.as.a.mom قسمت پانزدهم

مژده در لایواستوری شماره ۱۵ به سراغ موضوع «موسیقی و کودک» رفته است. شنبه ۲۶ آبان ۹۷ در صفحه me.as.a.mom ، آقای محسن مصلحی زاده مربی موسیقی کودکان از اطلاعات و تجربه‌های خود در این رابطه صحبت کرده است. فیلم این گفتگو را در اینجا ببینید و پادکست را در ادامه بشنوید:

پادکست me.as.a.mom قسمت یازدهم تا پانزدهم سومین پست از مجموعه پست های پادکست me.as.a.mom است. منتظر پنج پادکست بعدی باشید.

یک دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید خانم شاه نعمت اللهی 💐
    ببخشید یه کمکی میخواستم ازتون.
    اگه کسی بخواد تو حوزه کودکان مطالعه داشته باشه و رسمن تو اون حوزه باسواد بشه باید از کجا شروع کنه؟ – غیر از دانشگاه –
    اولین قدم چیه؟ منظورم باسوادی هستش که واقعا تو اون حوزه حرف برا گفتن داشته باشه، نه الزاما فقط حفظ کنه و یاد بگیره.
    پیشاپیش مچکر 🌷

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید