برای درست کردن این کوچولوهای خوشمزه شما فقط نیاز به چهار ماده غذایی دارید و لازم نیست وقت زیادی هم برای درست کردن آن بگذارید. بچه‌ها هم می‌توانند در درست کردن این ناهار خوشمزه و دوست داشتنی به شما کمک کنند. بشقاب غذای کودک خود را با این وعده خوشمزه حسابی جذاب کنید تا از غذا خوردن و سر میز نشستن فرار نکند. در صورتی که کودک بد غذا در خانه دارید، این غذا می‌تواند او را برای غذا خوردن حسابی ترغیب کند. بهتر است از او بخواهید تا در درست کردن این غذا و تزئین آن به سلیقه خودش به شما کمک کند. حتی می‌توانید به عنوان پیش غذا نیز خودتان از این کیک مرغ خوشمزه میل کنید. پیشبند خود را ببندید و آماده پختن این کیک مرغ خوشمزه شوید.

مواد لازم برای تهیه کیک مرغ خوشمزه

  • خمیر بیسکوییت
  • سوپ مرغ غلیظ و پوره شده
  • نخود فرنگی، هویج، ذرت و قارچ و هر سبزیجات دیگری که دوست دارید
  • طعم دهنده دلخواه ( نمک، فلفل، پونه یا آویشن)
  • تکه های مرغ پخته شده
  • کرفس

دستور پخت کیک مرغ

سینی مافین خود را چرب کنید و کنار بگذارید. فر را با ۳۷۵ درجه فارنهایت (۱۹۰ درجه سانتی گراد) روشن کنید و اجازه دهید گرم شود. در یک کاسه متوسط سبزیجات، تکه‌های مرغ و پوره سوپ مرغ را باهم مخلوط کنید و به مقداری که لازم است به آن طعم دهنده اضافه کنید.

یک غذای خوشمزه:  خوشمزه‌ترین ماکارونی و پنیر را برای کودکت درست کن

هر تکه خمیر بیسکوییت را به دو قسمت تقسیم کنید. یک قسمت را در قالب مافین خوب پهن کنید و به اندازه لازم از مواد مخلوط شده در کاسه درون آن قرار دهید. قسمت دوم خمیر بیسکوییت را روی مواد پهن کنید و دقت کنید تا لبه های دو تکه خمیر خوب به هم بچسبند. می‌توانید با چنگال لبه‌های دو قسمت را به هم فشار دهید تا از هم جدا نشوند و ظاهری زیبا پیدا کنند.

سینی مافین را به صورت کامل به روش گفته شده، پر از کیک‌ها کوچک مرغ خوشمزه کنید. سینی را برای ۱۸ تا ۲۳ دقیقه و تا زمانی که روی کیک طلایی شود در فر قرار دهید. بعد از پخته شدن اجازه دهید کیک‌های خنک شده و به راحتی از قالب خارج شوند.

می‌توانید بسقاب کیک مرغ خوشمزه خود را با سبزیجات پخته شده مانند هویج، ذرت، نخودفرنگی، کرفس پخته شده و کلم بروکلی تزئین کنید. بچه‌ها عاشق بشقاب غذای رنگارنگ هستند.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید