برای یک قسمت هیجان انگیز دیگر از آشپزخانه کودکت آماده هستید؟ این‌روزها همه طرفدار سخت کاپ کیک‌ها شده‌اند. کاربرد این کیک‌های کوچک و خوشمزه خیلی زیاد است. هم در پیک‌نیک و مهمانی‌های عصرانه می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم در تولدها شکل و ظاهر خوبی به میز پذیرایی‌تان می‌دهند. برای اینکه کمی هم خلاقیت به کار اضافه کنید، بهتر است به سراغ انواع تزیین‌های جالب کاپ کیک بروید. در ادامه آموزش کاپ کیک عنکبوتی را برای‌تان آماده کرده‌ایم. اگر کوچولوی شما عاشق مرد عنکبوتی باشد، قطعا از این کاپ کیک ها خیلی خوشش می‌آید. پس به تزیین کاپ کیک‌هایی که از قبل پخته یا از بیرون خریده‌اید، توجه کنید. با این روش تزیینی، کاپ کیک شما از همه نمونه‌های موجود در قنادی‌ها و مهمانی‌ها جالب‌تر و متنوع‌تر خواهد شد؛

مواد لازم برای آموزش کاپ کیک عنکبوتی

آموزش کاپ کیک - مدل عنکبوتی

  • شکلات سفید و قهوه‌ای
  • خلال دندان
  • کاپ کیک آماده

مقاله مرتبط: بدغذایی در کودکان ؛ روش های مختلف مقابله با آن

ابتدا شکلات سفید و قهوه‌ای را آب کنید. سپس شکلات قهوه‌ای آب‌شده را روی سطح کاپ کیک ها بریزید. در مرحله بعدی، لازم است تا شکلات‌های سفید آب‌شده را درون یک عدد قیف تمیز ریخته و آماده ایجاد تارهای عنکبوتی جناب آقای مرد عنکبوتی روی کاپ کیک بشوید. اگر قیف شیرینی‌پزی ندارید، هیچ جای نگرانی نیست. فقط کافی است، شکلات‌های ذوب‌شده را درون یک کیسه فریزر ریخته و همه محتویات کیسه را به سمت یک گوشه آن هدایت کنید، حالا از بالا پلاسیتک را فشار بدهید و مثل یک قیف به کنترل خود در بیاورید. بعد با قیچی نوک گوشه‌ای از کیسه را که همه شکلات‌ها را در آن جمع کرده‌اید، ببُرید.

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ یک میان وعده تابستانی برای کودکت

بعد از عملیات قیف‌سازی و… باید به سراغ کاپ کیک ها بروید و با قیف خود روی سطح کاپ کیک که از قبل آغشته به شکلات قهوه‌ای شده است، با شکلات سفید موجود در قیف، دوایری متحدالمرکز رسم کنید. حالا نوبت استفاده از خلال دندان و البته حساس‌ترین بخش کار رسیده است. با نوک خلال دندان از مرکز اولین دایره شروع به رسم قطر دوایر از مرکز به سمت بیرون کنید. کاپ کیک عنکبوتی حاضر است. نوش جان‌تان.

پیشنهاد کودکت به شما این است که با کمک بچه‌ها آشپزی کنید و کنار هم خاطرات خوبی درست کنید. فراموش نکنید با این کارها می‌توانید به افزایش اشتهای کودک خود هم کمک کنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید