امروز در آشپزخانه کودکت، حال و هوا حسابی تابستانی است. با شروع شدن تابستان و تعطیلی مدارس، بچه‌ها اوقات فراغت زیادی رادر خانه می‌گذارند. البته، زمانی که بچه‌های ما بهانه سفر به دریا و آب‌بازی را می گیرند، مدیریت اوضاع کمی دشوار می‌شود. اگر فرزندتان با بهانه ساحل رفتن، شما را کلافه کرده‌ است، راهکاری وجود دارد و می‌توانید با یک میان وعده مناسب مثلا  یک لیوان ساحلی برای مدتی او را سرگرم کنید.

لیوان ساحلی چیست؟ لیوان‌ ساحلی، میان وعده مناسب و خوشمزه‌ای است که خیلی راحت درست می‌شود و بچه‌ها هم می‌توانند به سلیقه خودشان آن را تزئین کنند. اگر تولد کودک شما با تِم ساحل است، آنوقت این لیوان‌های ساحلی گزینه‌ای بسیار مناسب برای تزئین میز تولد و پذیرایی و البته یک میان وعده مناسب هستند.  حتی می‌توانید از بچه‌ها بخواهید به سلیقه خودشان لیوان ساحلی خود را تزئین کنند.

مواد لازم برای تهیه لیوان ساحلی

میان وعده مناسب - لیوان ساحلی

  • یک فنجان پودینگ وانیلی ( می‌توانید از دَنِت هم استفاده کنید)
  • بیسکویت خرد شده کراکر نمکی (مثل بیسکویت تُرد)
  • پاستیل خرسی
  • بیسکوییت به شکل ماهی
  • چترهای تزئینی
  • پلاستیک

یک غذای خوشمزه: خوشمزه‌ترین ماکارونی و پنیر را برای کودکت درست کن

دستور تهیه این میان وعده مناسب و زیبا

میان وعده مناسب و خوشمزه‌ای که معرفی کردیم یعنی لیوان‌های ساحلی خیلی راحت‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید آماده می‌شوند. برای شروع کافی است، بیسکویت‌های کراکر نمکی را در پلاستیک ریخته و به خوبی خرد کنید تا بافتی یک‌دست و نرم مانند ساحل داشته باشند. دنت یا پودینگ را باز کنید و روی آن کمی از این کراکر خرد شده بریزید و صاف کنید تا شبیه شن ساحل شوند، یک چتر کوچک روی پودینگ قرار دهید و زیر آن پاستیل خرسی بگذارید و بعد با هرچیزی که دوست داشتید آن را تزئین کنید. به همین راحتی لیوان ساحلی شما آماده است. اگر دوست داشتید می‌توانید، به جای پودینگ از ژله یا هرچیزی که بچه‌ها دوست دارند و حالت غلیظی دارد، استفاده کنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید