با یکی دیگر از قسمت‌های آشپزخانه کودکت این بار با موضوع تست فرانسوی افسانه‌ ای همراه شما هستیم. همه ما عاشق صبحانه‌های خوشمزه و خوش آب و رنگ هستیم. اما اکثر مادرها با مشکل صبحانه خوردن بچه‌ها درگیر هستند چون اکثرا از خوردن صبحانه فرار می‌کنند. می‌توانید با درست کردن صبحانه‌ای خوشمزه مانند همین تست فرانسوی افسانه‌ ای آن‌ها را به خوردن غذاهای خوشمزه و سالم ترغیب کنید. خود شما هم می‌توانید از این غذای خوشمزه به عنوان صبحانه یا میان وعده استفاده کنید. می‌توانید با میوه‌هایی که دوست دارید این صبحانه را تزئین کنید.

مواد لازم برای تهیه تست فرانسوی افسانه‌ ای

یک عدد تخم مرغ
یک چهارم پیمانه شیر
یک قاشق چایخوری عصاره وانیل
یک قاشقش سوپخوری مارگارین یا کره گیاهی
۲ عدد نان تست

بیشتر بخوانید: تزئین میان وعده های سالم ؛ راهی جذاب برای تغییر فرهنگ غذایی کودکان

وسایل مورد نیاز

یک کاسه متوسط
همزن
ماهیتابه مخصوص سرخ کردن
اجاق گاز
قاشق‌های اندازه گیری و پیمانه

طرز تهیه تست فرانسوی افسانه‌ ای

طرز تهیه تست فرانسوی افسانه‌ ای

بیشتر بخوانید: چگونه صبحانه کودکان را لذت بخش کنیم؟

تخم مرغ را درون کاسه بشکنید و به خوبی هم بزنید و بعد شیر و عصاره وانیل را به آن اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید. ماهیتابه را روی گاز قرار دهید و روی حرارت ملایم اجازه دهید گرم شود و بعد مارگارین را درون ماهیتابه بریزید و اجازه دهید گرم شود.
هر تکه نان تست را درون مخلوط شیر و تخم مرغ بزنید و مطمئن شوید که کاملا به مواد آغشته شده است. با داغ شدن ماهیتابه (دقت کنید ماگارین نسوزد) نان‌ها را دورن ماهیتابه قرار داده و اجازه دهید روی حرارت ملایم به رنگ طلایی یا قهوه‌ای روشن تغییر رنگ دهند. برای طلایی شدن هر طرف نان ۵ دقیقه زمان کافی است. دقت کنید که هر دو طرف نان باید کاملا طلایی شود.
با طلایی شدن هر طرف نان، تست فرانسوی افسانه‌ ای شما آماده سرو است. می‌توانید آن‌ها را در بشقاب سرو قرار دهید و با خامه، عسل یا توت فرنگی و میو‌های دلخواه، پودر شکرو مربا تزئین کنید.

بچه‌ها می‌توانند در درست کردن این صبحانه خوشمزه به شما کمک کنند و در کنار هم صبح شاد و پر انرژی را آغاز کنید. اگر شما هم نظر یا پیشنهادی در مورد تغذیه کودکان دارید می‌توانید از قسمت نظرات یا شبکه‌های اجتماعی کودکت با ما در میان بگذارید.

فراموش نکنید برای آموزش غذاها و میان وعده‌های خوشمزه و سالم می‌توانید به قسمت دستور غذایی کودکان سر بزنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید