در این قسمت از آشپزخانه کودکت قصد داریم یک صبحانه خوشمزه را به شما آموزش دهیم. صبحانه از مهم‌ترین وعده‌های غذاهایی به خصوص برای بچه‌ها است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. یک صبحانه مقوی و سالم تضمین کننده شروع یک روز خوب و پر انرژی است. تنوع بخشیدن به صبحانه و تزئین آن به شیوه‌های مختلف با استفاده از خلاقیت باعث می‌شود که کودکتان به خوردن غذاهای سالم و صبحانه مقوی ترغیب شود. یکی از صبحانه‌های خوشمزه‌ای که می‌توانید برای کودکتان درست کنید، ساندویچ پنیر شیرین گریل شده است. این ساندویچ‌ها خیلی سریع و راحت آماده می‌شوند و بسیار خوشمزه هستند و طعم خوشمزه پنیر آب شده و مربا چیزی است که است کودک شما طرفدار آن خواهد شد. می‌توانید ساندویچ پنیر شیرین گریل شده را با یک نوشیدنی گرم مثل هات چاکلت برای صبحانه بچه‌ها آماده کنید و تا ساندویچ‌ها گرم هستند آن را نوش جان کنید. حتی اضافه کردن کمی کره بادام زمینی به ساندویچ هم باعث خوشمزه‌تر شدن آن می‌شود. بهتر است وقت را هدر ندهیم و به سراغ درست کردن این صبحانه خوشمزه برویم.

طرز تهیه ساندویچ پنیر شیرین گریل شده

این مواد برای تهیه یک عدد ساندویچ کافی است.
دو تکه از نان مورد علاقه خودتان (نان تست بهترین انتخاب است )
یک ورقه پنیر شیرین سوئیسی
مربای توت فرنگی یا آلبالو
کره

طرز تهیه ساندویچ پنیر شیرین گریل شده

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ تست فرانسوی ، صبحانه‌ ای خوشمزه برای کودکان

طرز تهیه ساندویچ پنیر شیرین گریل شده

ماهیتابه نسوز را روی حرارت ملایم گاز قرار دهید و کره را درون ماهیتابه بریزید تا آب شود. بعد از آب شدن کره دو قطعه نان را درون ماهیتابه قرار دهید تا سرخ شوند. یکی از نان‌ها را پیش از آن که کاملا برشته شود از ماهیتابه خارج کنید. روی نانی که در ماهیتابه مانده ورقه پنیر را قرار دهید و اجازه دهید به آرامی ذوب شود. روی نانی که از ماهیتابه خارج کرده‌اید مربا بزنید و بعد از اینکه پنیر آب شد دو نان را روی هم قرار دهید و ساندویچ را در ماهیتابه قرار دهید و اجازه دهید هر طرف نان برای یک دقیقه روی حرارت ملایم سرخ شود.
درنهایت با استفاده از نوتلای داغ یا کره بادام زمینی می‌توانید ساندویچ خود را تزئین کنید.

توجه به نوع صبحانه‌ای که کودکان دارند تاثیر بسزایی در رشد و افزایش هوش آنان دارد بنابراین از این وعده غذایی مهم اصلا غافل نشوید. برای مشاده طرز تهیه غذاهای بیشتر می‌توانید به قسمت دستور غذایی کودکان سر بزنید همچنین اگر شما تجربه درست کردن ساندویچ پنیر شیرین گریل شده را در خانه دارید می‌توانید تجربه و ترفندهای آشپزی خود را با ما در قسمت نظرات وب سایت رسمی کودکت یا صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید