برای یک آموزش هیجان انگیز دیگر از آشپزخانه کودکت آماده هستید؟ در این آموزش به شما طرز تهیه یک میان وعده بانمک و دوست داشتنی را یاد خواهیم داد. بیسکویت آدم برفی آب شده میان وعده‌ای خوشمزه به خصوص برای روزهای زمستانی نزدیک به بهار است. اگر تولد کودک دلبند شما نزدیک به بهار است می‌توانید از این کلوچه‌ها یا بیسکویت‌ها برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کنید. البته در بعد از ظهرهای سرد زمستان این بیسکویت خوشمزه با هات چاکلت یا شیر گرم می تواند یک عصرانه خوشمزه و مقوی باشد. این بیسکویت‌های خوشمزه فقط مخصوص بچه‌ها نیستند و شما هم می‌توانید یکی از طرفداران آن‌ها باشید. بیسکویت آدم برفی آب شده خیلی راحت آماده می‌شود و نیاز به وسایل زیادی برای تهیه آن ندارید و حتی بچه‌ها هم می توانند در درست کردن این میان وعده به شما کمک کنند و اوقات خوشی را باهم در آشپزخانه بگذرانید.

مواد لازم برای تهیه بیسکویت آدم برفی آب شده

به تعداد مورد نیاز بیسکویت یا کلوچه‌های متوسط (بسته به سلیقه و علاقه خودتان می‌توانید از کیک، کلوچه یا بیسکویت‌های دایره‌ای شکل استفاده کنید)
کرم آیسینگ یا شکلات سفید
شکلات بادام زمینی که شبیه کلاه باشد (می‌توانید از شکلات‌هایی با طعم دیگر به شکل کلاه استفاده کنید)
اسپرینکلز نارنجی یا پاستیل کوچک نارنجی
شکلات چیپیسی کوچک

طرز تهیه

طرز تهیه

بیشتر بخوانید: آشپزی با کودک چقدر خوب است، چقدر بد؟

این بیسکویت‌ها خیلی راحت آماده می‌شوند. کافی است کرم آیسینگ مخصوص تزئین بیسکویت را در قیف شیرینی‌پزی ریخته و روی بیسکویت‌ها پهن کنید و حالتی به آن بدهید که مانند برف در حال آب شدن باشد. اگر از شکلات سفید آب شده استفاده می‌کنید آن را در مایکرویو، یا به روش بن‌ماری کردن آب کنید تا مخلوطی نرم و یکدست و سفید داشته باشید. سپس با استفاده از قیف شیرینی‌پزی روی بیسکویت‌ها بریزید. در مرحله بعد یک عدد شکلات کلاهی را از وسط نصف کنید و روی این بیسکویت‌هایی که الان یک لایه سفید دارند بگذارید تا به عنوان کلاه آدم برفی باشد. با استفاده از شکلات چیپسی چشم‌های آدم برفی را بگذارید و در مرحله آخر اسپرینکلز نارنجی را به عنوان دهان آدم برفی قرار دهید. بعد از این کار اجازه دهید تا شکلات‌ها سفت شوند و بعد بیسکویت شما آماده خوردن هستند.
می‌توانید نهایت خلاقیت خود را برای تزئین بیسکویت آدم برفی آب شده به کار ببرید و مثلا از مارشملو هم استفاده کنید. ایده استفاده از مارشملو برای درست کردن بیسکویت آدم برفی آب شده بسیار جالب است که می‌توانید نمونه‌‌ای از آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

بیسکویت آدم برفی آب شده

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ با شکلات داغ آدم برفی درست کنید

تغذیه کودک یکی از مهمترین نکات برای رشد مناسب کودک است. کودکت در بخش دستور غذای کودک تلاش می‌کند تا با آموزش غذاها و میان وعده‌های خوشمزه و سالم به تربیت کودک سالم و شاد در جامعه کمک کند. شما هم می‌توانید با ارائه نظرها و پیشنهادهای خود به ما کمک کنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید