شاید بزرگ‌ترین نشانه روز ولنتاین بعد از قلب‌های قرمز رنگ، شکلات‌های خوشمزه‌ای باشد که در همه جا دیده می‌شود. اما روز ولنتاین فقط مخصوص بزرگترها نیست و در این روز کودکان هم می‌توانند در خوردن این شکلات‌ها سهیم باشند. در صورتی که دوست نداشته باشید بچه‌ها زیاد شکلات بخورند، می‌توانید با استفاده از دستور پخت امروز میان‌ وعده‌ای خوشمزه و سالم برای کودکان خود در روز ولنتاین تهیه کنید. می‌توانید خوراکی‌هایی را که کودک شما دوست دارد به این بستنی خوشمزه و سالم اضافه کنید. تنها ده دقیقه لازم است تا این بستنی کوپید خوشمزه را درست کنید. بهتر است بدانید که کوپید در واقع خدای عشق در یونان قدیم بوده است که به شکل کودکی با یک تیر و کمان نقاشی شده است. همان فرشته معروف که وقتی با تیر زدن به قلب افراد آن‌ها را عاشق می‌کند.

بیشتر بخوانید: آشپزی با کودک چقدر خوب است، چقدر بد؟

مواد لازم برای تهیه بستنی کوپید

پودینگ شکلات
ماست میوه‌ای با طعم توت فرنگی
ماتس میوه‌ای با طعم گیلاس
تمشک تازه
قالب بستنی یخی یا فنجان‌های پلاستیکی
چوب بستنی

طرز تهیه بستنی کوپید خوشمزه

طرز تهیه بستنی کوپید خوشمزه

بیشتر بخوانید: چگونه صبحانه کودکان را لذت بخش کنیم؟

قالب بستنی یخی یا فنجان‌های خود را آماده کنید. تمشک‌ها را بشویید و اجازه دهید خشک شوند. پودینگ شکلاتی را به مقدار مساوی در هر قالب بریزید و بعد از آن یک لایه نازک ماست گیلاسی روی آن بریزید. در مرحله بعدی اگر دوست داشتید می‌توانید کمی تمشک خرد شده به عنوان لایه بعدی اضافه کنید. بعد از اضافه کردن میوه دلخواه، دوباره یک لایه پودینگ شکلاتی را روی مواد بریزید و بعد در انتخا ماست توت فرنگی به عنوان لایه آخر اضافه کنید. اگر از فنجان پلاستیکی به عنوان قالب استفاده می‌کنید می‌توانید ابتدا اجازه دهید در فریزر سفت شود و بعد چوب بستنی را درون آن قرار دهید.
اجازه دهید قالب بستنی برای یک شب در فریزیر بماند و یخ بزند. به این ترتیب می‌توانید روز ولنتاین را با کودکان خود و در کنار خانواده با یک میان وعده خوشمزه‌ عاشقانه و سالم جشن بگیرید.

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ بستنی یخی کیوی و هندوانه

تغذیه کودک یکی از مهمترین عوامل رشد جسمی و روحی کودک است. شما می‌توانید در قسمت آشپزخانه کودکت در وبسایت کودکت مقالات متعددی در زمینه رفع بد غذایی و افزایش اشتهای کودکان مطالعه کنید و از آن‌ها برای پرورش بهتر کودک خود بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید با درج نظر در قسمت نظرات یا شبکه‌های اجتماعی کودکت به ما کمک کنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید