در آشپزخانه کودکت سعی شده تا ساده‌ترین میان وعده‌ها و غذاهای سالمی که می‌توانید با کمک کودکتان در خانه درست کنید را به هیجان انگیزترین شکل ممکن به شما آموزش دهیم. تزئین و درست کردن غذاهای خلاقانه به خصوص برای بچه‌های بد غذا مشکلی است که شاید بسیاری از مادران با آن رو به رو باشند. یکی از راه‌های رفع این مشکل درست کردن غذاهای سالم و ساده خانگی به روشی خلاقانه است تا غذای شما شکلی بسیار زیبا و هوس انگیز داشته باشد و کودک به خوردن غذا تشویق شود. یکی از سالم‌ترین میان وعده‌ها برای کودکان رایس کریسپی یا برنجک شیرین است. در این قسمت به شما طرز تهیه رایس کریسپی رنگین کمان را آموزش می‌دهیم. درست کردن این میان وعده خوشمزه بسیار ساده است و تنها ۱۵ دقیقه زمان برای درست کردن آن نیاز دارید. می توانید در کنار کاپ کیک های خوشمزه خود از این رایس کریسپی رنگین کمان برای تزئین میز تولد کودک خود و پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ طرز تهیه نان کیک ایرلندی

مواد لازم برای تهیه رایس کریسپی رنگین کمان

۳۰۰ گرم مارشملو
۳ قاشق غذاخوری کره بدون نمک
۳ پیمانه رایس کریسپی یا برنجک شیرین
۳ پیمانه برنجک رنگی یا سریال صبحانه رنگی میوه‌ای
با مواد گفته شده می توانید ۲۵ عدد رایس کریسپی رنگین کمان مربعی درست کنید که هر کدام از آن‌ها ۷۵ کالری انرژی دارد و به مدت زمان تقریبی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه برای درست کردنش نیاز دارید.

طرز تهیه

طرز تهیه رایس کریسپی رنگین کمان

یک ظرف را با کره چرب کنید. ۳ قاشق غذاخوری کره و ۳۰۰ گرم مارشملو را در ظرفی مخلوط کنید و آن را برای یک دقیقه و نیم در مایکرویو قرار با درجه بالا قرار دهید. سپس مایع به دست آمده را هم بزنید و روی سریال صبحانه و برنجک‌های شیرین بریزید و حسابی هم بزنید تا همه مواد با آن پوشیده شود. مواد را در ظرفی که در ابتدا چرب کرده‌اید بریزید و اجازه دهید سفت شوند. بعد از آن رایس کریسپی را از ظرف مورد نظرتان خارج کنید و به صورت مربع‌های ۵ در ۵ برش بزنید. رایس کریسپی را در ظرفی دربسته و در محیطی خشک و خنک نگه دارید.
دقت کنید که پیش از ریختن مارشملوی آب شده روی سریال صبحانه و برنجک شیرین شده، آن‌ها را در ظرفی جداگانه با هم مخلوط کنید و بعد مارشملوی آب شده را به آن اضافه کنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید