امروزه دنیای ما پر از اتفاق‌های غیر قابل پیش‌بینی و استرس‌‌زا است. به ناچار همه ما و کودکان ما روزی در این موقعیت‌ها قرار خواهیم گرفت و مهم است که چگونه با این موقعیت‌ها رو‌به‌رو شویم و رفتاری صحیح راجع به خودمان و فرزندمان به کار بگیریم. مهارت تاب‌آوری به ما کمک می‌کند تا در مواجهه با شرایط دشوار بهترین عملکرد داشته باشیم. با توجه به اهمیت این موضوع و استقبال همیشگی مخاطبان کودکت از کارگاه‌های آموزشی آنلاین این مجموعه تیم کارگاه‌های کودکت اولین وبینار تقویت تاب‌ آوری در کودکان را در اسفندماه برگزار می‌کند.

نکته قابل توجه دیگر این است که ما همیشه در کنار فرزاندانمان نیستیم تا آن‌ها را در موقعیت‌های سخت یاری کنیم. پس بهتر است توانایی مدیریت سالم هیجانات و غلبه بر مشکلات را در چنین شرایطی در آن‌ها ایجاد کنیم. تقویت تاب‌ آوری در کودکان نه تنها آن‌ها را در مواقع دشوار سنین کودکی یاری می‌کند بلکه باعث ویژگی‌ها و عاداتی می‌شود که در بزرگسالی نیز موثر است.

از آنجایی که استرس یک عامل خطرناک برای سلامت روان است و بودن در معرض استرس دائمی زمینه را برای ایجاد اضطراب و افسردگی در افراد به ویژه کودکان مهیا می‌کند، بهترین و موثرترین راه ایجاد مهارت تاب‌آوری در کودکان است.

اولین وبینار تقویت تاب‌ آوری در کودکان

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در دو سال گذشته علاقمندان زیادی را گرد هم آورده است. وبینار تقویت تاب‌آوری در کودکان  در ۱ اسفند ماه ۹۸ ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

طبق روال سایر وبینارهای کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس محترم پس از برگزاری کارگاه تشکیل خواهد شد. برای این وبینار یک روز فرصت برای هم‌افزایی و پرسش از محل تجارب شرکت‌کنندگان محترم و مدرس عزیز پس از وبینار در نظر گرفته شده است. همچنین ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت زنده، مباحث آموزشی کارگاه را بشنوند؛ پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند.‌

مدرس این کارگاه آموزشی آنلاین خانم سوده شبیری، کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت و تسهیل‌گر دوره‌های والدگری است.

این وبینار ویژه ساکنین داخل کشور برگزار می‌شود. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین دستورالعمل راهنمای شرکت در وبینار و  لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود.

با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان ضروری است و فیلم کارگاه برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد. جهت مرور مطالب ارائه شده در کارگاه، فایل صوتی این وبینار که در اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود، ۴۸ ساعت پس از اتمام وبینار به مدت ۲۴ ساعت در سایت کودکت قابل شنیدن است. دسترسی به این فایل صوتی فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این وبینار ثبت‌نام کنند.

زمان برگزاری این وبینار روز پنج‌شنبه ۱ اسفند ماه ۹۸ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ و حضور در گروه پرسش و پاسخ  پس از اتمام کارگاه خواهد بود.

برای ثبت‌نام آنلاین و مستقیم در گروه شرکت‌کنندگان از لینک زیر استفاده نمایید.

ثبت نام وبینار تقویت تاب آوری کودکان

اگر در فرایند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی کودکت به آدرس [email protected] یا شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹ تماس بگیرید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید