بد غذایی و مشکلات تغذیه در کودکان از سنین شیرخوارگی تا نوپایی و حتی در کودکانی که به مدرسه می‌روند می‌تواند ریشه‌های روانشناختی داشته باشد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با تغییر الگوی رفتاری خود در ارتباط با تغذیه فرزندتان، متوجه تغییر در حجم غذا و میل او به غذا خوردن شده باشید. بعضی از متخصصیان تغذیه معتقدند که تنوع غذایی و زیبایی ظاهری بشقاب و چیدمان غذا می‌تواند میل و اشتیاق به غذا خوردن در کودکان بدغذا را افزایش دهد. اما بسیاری از کودکان هستند که به دلیل مشکلات روانشناختی، که ریشه در سایر مشکلات ارثی یا محیطی کودک و خانواده دارد به غذا خوردن میلی ندارند یا بیش از حد نیاز رشدی خود غذا می‌خورند. بنابراین لازم است تغذیه از بعد روانشناسی هم مورد بررسی قرار گیرد.

اولین وبینار تغذیه از بعد روانشناسی

تیم آموزش و پژوهش کودکت، در نظر دارد، برای اولین بار در ایران کارگاه آموزشی آنلاین با محوریت بررسی مشکلات تغذیه کودکان از منظر روانشناسی برگزار کند. این وبینار در شهریور ماه ۹۸ برگزار می‌شود و از هر جای دنیا که هستید، می‌توانید در این وبینار شرکت کنید. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود. با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان و بررسی امکانات فنی در زمان تعیین شده از طرف تیم پشتیبانی ضروری است.

زمان برگزاری این وبینار، برای ساکنین داخل ایران روز پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸ از ساعت ۱۶ الی ۱۹ و برای ساکنین خارج از ایران، یکشنبه ۱۵ سپتامبر از ساعت ۱۶.۳۰ الی ۱۹.۳۰ به وقت گرینویچ خواهد بود. همه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی آنلاین به مدت ۲۴ ساعت در گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس کارگاه عضو می‌شوند و می‌توانند سوالات خود را در ادامه کارگاه مطرح کنند. همچنین جهت یادآوری مباحث ارائه شده در وبینار و امکان جایگزین برای آن دسته از عزیزانی که زمان برگزاری وبینار با مشکلات فنی مواجه می‌شوند، دو روز بعد از وبینار فایل صوتی کارگاه به صورت خصوصی برای شرکت‌کنندگان محترم وبینار پخش خواهد شد و تا ۲۴ ساعت امکان شنیدن مجدد آن محیا است. برای مشاهده قیمت بلیت این وبینار و ثبت نام آنلاین از لینک زیر استفاده کنید. خواهشمند است هنگام ثبت نام آنلاین، در وارد کردن ایمیل فعال و شماره همراه مجهز به واتساپ دقت لازم را به کار بگیرید.

ثبت نام آنلاین در وبینار «تغذیه کودکان از بعد روانشناسی» گروه داخل کشور

برای ثبت‌نام از خارج کشور می‌توانید به شماره ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹ در واتساپ پیام دهید یا از طریق لینک بالا مشخصات خود را برای تیم پشتیبانی کارگاه‌های کودکت ارسال کنید.

اگر در فرآیند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، به تیم پشتیبانی کودکت به آدرس  [email protected]  ایمیل بزنید یا با شماره‌تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹  در واتساپ پیام بدهید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید