مساله آموزش و پرورش کودکان همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین بوده است. امروزه رویکردهای آموزشی مدرن معتقدند که همه اشیا پیرامون کودک و اتفاقات در جریان زندگی روزانه او فرصت‌هایی برای کشف و تجربه هستند. از آن‌جا که سال‌های اولیه کودکی و سال‌های اول ورود به نظام آموزشی رسمی، دوران طلایی رشد کودک محسوب می‌شود این نقش والدین، مراقب و مربیان اولیه کودک است که با دقت به امکانات زندگی و اتفاقات روزمره کودک، فرصت‌های مناسب برای رشد، تجربه، آموزش و توانمندی او را در این سال‌های ارزشمند زندگی تسهیل کنند. در این بستر غنی روزمره، ادراکات علمی، علاقه، عادات مثبت و قدرت حل مساله می‌تواند شکل بگیرد. در کارگاه آموزشی آنلاین «یادگیری علوم‌تجربی در بستر زندگی روزمره کودک» برآنیم تا برای یادگیری و پرورش کودکان به ویژه در این روزهایی که بیشتر از هر زمانی از محیط‌های آموزشی دوره مانده‌اند قدمی برداریم. پس با تیم برگزارکننده کارگاه‌های کودکت همراه شوید.

اولین کارگاه آموزشی آنلاین «یادگیری علوم‌تجربی در بستر زندگی روزمره کودک»

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در دو سال گذشته علاقمندان زیادی را گرد هم آورده است.

این بار در این کارگاه آموزشی آنلاین با همکاری موسسه همسرایی با آوای یگانگی در سه جلسه در روزهای شنبه ۱۴، ۲۱ و ۲۸ تیر ماه ۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ برگزار می‌گردد. طبق روال سایر وبینارهای کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس محترم پس از برگزاری کارگاه تشکیل خواهد شد. برای این وبینار، گروه پرسش و پاسخ یک هفته پس از برگزاری هر جلسه وبینار فعال خواهد بود و شرکت کنندگان محترم می‌توانند با یکدیگر و مدرس محترم در ارتباط بوده و هم‌افزایی و هم‌اندیشی داشته باشند. ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند، به‌ صورت زنده، مباحث آموزشی کارگاه را بشنوند؛ پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند. همچنین فایل صوتی ضبط شده این وبینار پس از ۴۸ ساعت و به مدت محدود در سایت کودکت در دسترس خواهد بود.

مدرس این کارگاه آموزشی آنلاین جناب آقای دکتر زین‌العابدین (علی) صفدری هستند؛

  • دانش آموخته دکتری تکنولوژی آموزشی، دانشگاه تربیت مدرس
  • طراح و تسهیلگر دوره های بوم‌گردی کودکان در موسسه همسرایی با آوای یگانگی
  • مدرس گروه آموزش و پرورش دانشگاه علامه طباطبائی
  • پژوهشگر و تسهیلگر دوره‌های توانمندسازی والدین در فراهم آوردن زمینه ارتباط کودکان با طبیعت در زندگی روزمره

همچنین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی آنلاین عبارتند از:

  • علوم تجربی چیست؟
  • یادگیری علوم تجربی در کودکان چگونه رخ می‌دهد؟
  • چرا زندگی روزمره بستر مناسبی برای رشد و یادگیری کودک است؟
  • چه موقعیت‌هایی برای یادگیری علوم تجربی در زندگی روزمره کودک وجود دارد؟

از هر جای ایران که هستید، می‌توانید در این وبینار شرکت کنید. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با استفاده از اینترنت پرسرعت، و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود. با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان ضروری است و دسترسی به فایل صوتی ضبط شده وبینار فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این وبینار ثبت‌نام کنند.

این کارگاه در سه جلسه متوالی برگزار می‌گردد. زمان برگزاری روزهای شنبه ۱۴، ۲۱ و ۲۸ تیر ماه ۹۹ ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ به وقت ایران است.

برای ثبت‌نام آنلاین و مستقیم در گروه شرکت‌کنندگان از لینک زیر استفاده نمایید:

ثبت نام آنلاین در  وبینار آموزشی «یادگیری علوم ‌تجربی در بستر زندگی روزمره کودک»  

اگر در فرآیند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، به تیم پشتیبانی کودکت به آدرس  [email protected]  ایمیل بزنید یا با شماره‌ تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۳۵۶۶۷۱۲۲۲ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بفرستید.

 

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید