طبق تحقیقات انجام شده، آموزش موسیقی به کودک، یادگیری موضوعات دیگر را آسان‌تر می‌کند. به طور کلی آموزش هنر می‌تواند مهارت‌های حرکتی و تجسمی کودک را تقویت کند و برای آینده کودک مفید باشد. بنابراین توصیه می‌شود که کودکان را از سنین پایین با هنرهایی مانند موسیقی، نقاشی و تئاتر آشنا کنیم. حالا در نظر بگیرید که یک آموزشگاه موسیقی مناسب در محل زندگی شما وجود دارد و کودک شما هم برای رفتن به کلاس علاقه نشان می‌دهد. همه چیز در ظاهر خوب به نظر می‌رسد. ناگهان فرزندتان به شما می‌گوید که دیگر به کلاس نمی‌رود. واکنش شما نسبت به نرفتن به کلاس موسیقی چگونه است؟

احتمالا این اتفاق برای خود ما بزرگترها هم پیش آمده است که ابتدا کاری را شروع کرده‌ایم و بعد از گذشت مدت کوتاهی از آن خسته می‌شویم و آن را نیمه کاره رها می‌کنیم. اگر این حرکت از کودک ما سر بزند، واکنش ما نسبت به این موضوع چگونه خواهد بود؟

در این قسمت از مجموعه چالش های دوشنبه ها با کودکت که هر دوشنبه از صفحه اینستاگرام کودکت مطرح می‌شود، از شما خواستیم که موقعیت زیر را تجسم کنید.نرفتن به کلاس موسیقی

دکتر راضیه نصیرزاده روانشناس بالینی و مدیر مرکز خدمات روانشناسی ژرفا در شیراز، چالش این هفته با موضوع نرفتن به کلاس موسیقی را برای ما تحلیل کرده و نکاتی را در پادکست دوشنبه‌ها با کودکت بیان کرده‌اند که امیدواریم برای مخاطبان عزیز کودکت راهگشا باشد.

این اتفاق تا به حال برای شما پیش آمده است؟ اگر در همچین موقعیتی قرار بگیرید بهترین کاری که به عنوان مادر یا پدر می‌تونید انجام بدید چیه؟ کمی به اون فکر کنید و به پادکست خوب گوش کنید. حالا به نظر شما بهترین واکنش نسبت به این موضوع چیه؟ نظرات و راهکارهای خودتون رو از طریق قسمت نظرات زیر همین مطلب با ما به اشتراگ بگذارید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید