گذشته ما، واقعیت امروز و آینده ما را به شدت تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. حتی زمانی که از منشا آن آگاه نیستیم. بسیاری از والدین در مسیر فرزندپروری با خود تصمیم می‌گیرند تا رفتارها و اتفاقات ناخوشایند کودکی خود که به واسطه آن‌ها عمیقا حس درماندگی، ترس، دوست‌داشتنی نبودن و … را درک کرده‌اند از چرخه ارتباط خود با فرزندانشان حذف کنند. اما در کمال تعجب بارها و بارها شاهد آن بوده‌اند که همان اتفاقات تلخ گذشته را در برابر رفتار فرزندشان تداعی کرده‌اند.

بنابراین باید دریابیم که چه تجربه‌هایی از گذشته داریم که بر فرزندپروری ما موثر است؟ روابطمان با والدینمان چگونه گذشته؟ و چه حسی نسبت به کودکی خود داریم؟

تا الگو های ارتباطی منفی والد- فرزندی را از نسلی به نسل دیگر منتقل نکنیم.

اولین وبینار کودک من، کودکی من

تیم آموزش و پژوهش کودکت، در نظر دارد، برای اولین بار در ایران کارگاه آموزشی آنلاین با محوریت بررسی تاثیر گذشته والدین بر فرزندپروری آن‌ها برگزار کند. این وبینار در ۲۸ مهر ماه ۹۸  و ویژه ساکنین خارج از کشور برگزار می‌شود. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید.

فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود. با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان و بررسی امکانات فنی در زمان تعیین شده از طرف تیم پشتیبانی ضروری است.

زمان برگزاری وبینار کودک من، کودکی من برای ساکنین خارج از ایران، یکشنبه ۲۰ اکتبر از ساعت ۱۶.۳۰ الی ۱۸.۳۰ به وقت گرینویچ خواهد بود. همه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی آنلاین به مدت ۲۴ ساعت در گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس کارگاه عضو می‌شوند و می‌توانند سوالات خود را در ادامه کارگاه مطرح کنند.

همچنین جهت یادآوری مباحث ارائه شده در وبینار و امکان جایگزین برای آن دسته از عزیزانی که زمان برگزاری وبینار با مشکلات فنی مواجه می‌شوند، روز بعد از وبینار فایل صوتی کارگاه به صورت خصوصی برای شرکت‌کنندگان محترم وبینار پخش خواهد شد و تا ۲۴ ساعت امکان شنیدن مجدد آن مهیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از لینک زیر استفاده کنید. خواهشمند است هنگام ثبت نام آنلاین، حتما از شماره همراه مجهز به واتساپ استفاده کنید.

ثبت نام در اولین وبینار «کودک من، کودکی من»

اگر در فرایند ثبت نام آنلاین به مشکلی برخورد کردید یا به اطلاعات بیشتری در این رابطه نیاز داشتید، با راه‌های ارتباطی تیم پشتیبانی کودکت ([email protected] و شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹) تماس حاصل فرمایید.

 

 

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید