همیشه نزدیک شدن به سال نو، پر از شور و هیجان است و بیشترین شوق و اشتیاق را بچه‌ها دارند. می‌توانید شیرینی‌های مخصوص سال نو را در خانه و به کمک بچه‌ها درست کنید و با خلاقیت آن‌ها را تزئین کنید. در این قسمت از آشپزخانه کودکت به شما طرز تهیه و تزئین بیسکویت های سال نو را آموزش خواهیم داد تا با سپری کردن اوقات خوشی با خانواده خود به استقبال سال نو بروید.

مواد لازم برای تهیه بیسکویت های سال نو

بیسکویت های سال نو

بیسکویت دایره‌ای (می‌توانید خودتان در خانه این بیسکویت‌ها را درست کنید یا از فروشگاه بخرید).
آیسینگ سفید
خلال دندان
رنگ خوراکی
اسپرینکلز
اسمارتیز

طرز تهیه

بیسکویت های سال نو

بیشتر بخوانید:  آشپزخانه کودکت؛ کیک چوبی یک میان وعده لذیذ

برای شروع، خیلی راحت و سریع با استفاده از قیف شیرینی‌پزی یا هرچیزی که دوست دارید، روی بیسکویت‌هایی که درست کرده یا خریده‌اید را با کرم آیسینگ بپوشانید. کمی از کرم آیسینگ باقی مانده را در ظرف‌های جداگانه بریزید و با یک تا دو قطره رنگ خوراکی مورد علاقه خود ترکیب کنید تا کرم آیسینگ شما، رنگ دلخواهتان را بگیرد. با استفاده از خلال دندان و کرم‌های آیسینگ رنگی که درست کرده‌اید روی بیسکویت‌ها را به شکل ساعت تحویل سال، سالی که به استقبال آن می‌روید یا چیزهایی که نماد سال جدید برای شما دارند مانند ماهی و سبزه تزئین کنید.
در مرحله آخر، با استفاده از اسپرینکلز و اسمارتیز و به کار بردن خلاقیت خود هر طور که دوست داشتید این بیسکویت‌های خوشمزه را تزئین کنید.
همراه شدن با بخش آشپزخانه کودکت فقط مخصوص آموزش غذاهای جدید نیست، در این بخش شما یاد می‌گیرد که چطور غذاهای ساده را به شیوه‌ای جدید و با استفاده از خلاقیت خودتان تزئین کنید تا از آن شکل یکنواخت خود خارج شوند و بچه‌ها علاقه بیشتری به میان وعده و غذاهای خانگی داشته باشند. نظر شما می‌تواند به ادامه این مسیر به کودکت کمک کند.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید