کودکان به طور معمول از خواندن کتاب لذت می‌برند و پیشرفت آموزشی، اجتماعی و عاطفی آن‌ها با تمرین و تکرار کتابخوانی مرتبط است. کتابخوانی برای کودک فرصتی ایجاد می‌کند تا با کلمات، آواها و نوشته‌ها آشنا ‌شود و در عین حال، موجب پیوند و وابستگی بیشتر در خانواده می‌شود. کتاب خواندن برای کودکان ارتباطات و مشارکت را در آن‌ها حتی از سنین بسیار کم تقویت می‌کند.

معمولا والدین کتابخوان به اهمیت آشنایی کودکان با کتاب واقف هستند و همواره به دنبال راه‌هایی برای علاقمند کردن کودک خود به کتابخوانی‌اند. به همین دلیل، همواره والدین کودکان چندزبانه درباره چگونگی و زمان مناسب علاقمند کردن کودکان به کتاب، زبان کتاب و نحوه کتابخوانی برای آن‌ها نگرانی‌هایی دارند.

با توجه به اهمیت این موضوع و استقبال همیشگی مخاطبان کودکت از کارگاه‌های آموزشی آنلاین این مجموعه، تیم کارگاه‌های کودکت سومین وبینار کتابخوانی برای کودکان را در آبان ماه ۹۸ برگزار خواهد کرد.

سومین وبینار کتابخوانی برای کودکان

تیم آموزش و پژوهش کودکت در نظر دارد، برای سومین بار، کارگاه آموزشی آنلاین کتابخوانی برای کودکان برگزار کند. این وبینار ۱۹  آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود و ویژه ساکنان خارج از کشور (ویژه کودکان چندزبانه) است. برای شرکت در این وبینار، به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید.

فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین لینک ورود به وبینار پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت، در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهد بود. با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان و بررسی امکانات فنی در زمان تعیین‌شده از طرف تیم پشتیبانی ضروری است.

زمان برگزاری وبینار برای ساکنین خارج از ایران یکشنبه ۱۰ نوامبر از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹.۳۰ به وقت گرینویچ خواهد بود. همه شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی آنلاین، به مدت ۲۴ ساعت، در گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس کارگاه عضو می‌شوند و می‌توانند سؤالات خود را در ادامه کارگاه مطرح کنند. در حقیقت، این گروه کلاسی آموزشی در ادامه وبینار است که مطالب آن تا همیشه برای شرکت‌کنندگان باقی خواهد ماند.

همچنین، به منظور یادآوری مباحث ارائه شده در وبینار و امکان جایگزینی برای آن دسته از عزیزانی که زمان برگزاری وبینار با مشکلات فنی مواجه می‌شوند، روز بعد از وبینار، فایل صوتی کارگاه به صورت خصوصی برای شرکت‌کنندگان محترم وبینار پخش خواهد شد و تا ۲۴ ساعت امکان شنیدن مجدد آن مهیا خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، از لینک زیر استفاده کنید. خواهشمند است هنگام ثبت‌نام آنلاین، حتما از شماره همراه مجهز به واتساپ استفاده کنید.

ثبت نام در سومین وبینار «کتابخوانی برای کودکان»

اگر در فرایند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی کودکت به آدرس [email protected] یا شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹ تماس بگیرید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید