یکی از چالش‌های بزرگ پیش‌ رو بسیاری از زوجین پس از ازدواج، تصمیم‌گیری برای بچه‌دار شدن است. شما می‌خواهید انسان جدیدی را به  دنیا بیاورید که نسبت به پرورش و آینده او مسئول خواهید بود. همچنین این تصمیم بر همه جنبه‌های زندگی شما از جمله رابطه زناشویی، مدیریت زندگی روزانه، مدیریت زمان، تعاملات، شرایط کار و … تاثیرگذار است. این تصمیم بسیار بزرگی است که نیاز به آمادگی‌های فراوان جسمی‌، روحی‌، اقتصادی، فردی و …. دارد. آیا آماده پذیرش این مسئولیت و شرایط متفاوت زندگی هستید؟ باید با شرایط پس از وارد شدن فرزند به خانواده بسیار آگاه باشید. در وبینار مثل هیچ وقت به آمادگی‌های لازم برای بچه‌دار شدن خواهیم پرداخت.

اگر می‌خواهید از پیش نیازهای والدگری، شرایط متفاوت زندگی پس از فرزندآوری به صورت واقع‌بینانه و علمی آگاه شوید و میزان آمادگی خود را بسنجید. اگر نیاز دارید با شرایط پس از به دنیا آمدن فرزند بیشتر آشنا شوید با تیم کودکت در کارگاه آموزشی آنلاین «مثل هیچ وقت» همراه شوید.

با توجه به اهمیت این موضوع و استقبال همیشگی مخاطبان کودکت از کارگاه‌های آموزشی آنلاین این مجموعه، تیم کارگاه‌های کودکت اولین  وبینار «مثلِ هیچ وَقت»  را در دی ماه ۹۸ برگزار خواهد کرد.

اولین وبینار مثل هیچ وقت

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در دو سال گذشته علاقمندان زیادی را گرد هم آورده است. وبینار «مثل هیچ وقت» در سه جلسه متوالی و به هم پیوسته در روزهای یکشنبه ۲۲، ۲۹ دی ماه و ۶ بهمن ماه  ۹۸ ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های این کارگاه آموزشی عبارتند از:

  • مراقبت از خود شامل شناخت و تجربه هیجانات
  • مادر و پدر کافی
  • پذیرش مسئولیت‌ها
  • شناخت رابطه و حلقه‌های حمایتی
  • مرزها و حریم‌ها
  • رابطه زوجینی
  • بازگشت به کار
  • افسردگی پس از زایمان

طبق روال سایر وبینارهای کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس محترم پس از برگزاری کارگاه تشکیل خواهد شد. برای این وبینار یک روز فرصت برای هم‌افزایی و پرسش از محل تجارب شرکت‌کنندگان محترم و مدرس عزیز پس از  هر جلسه وبینار در نظر گرفته شده است. همچنین ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت زنده، مباحث آموزشی کارگاه را بشنوند؛ پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند.

مدرسان این کارگاه آموزشی آنلاین  خانم شاهده شفیعی، کارشناس ارشد روانشناسی و تسهیل‌گر دوره‌های والدگری با همراهی خانم مژده شاه‌نعمت‌الهی به عنوان مادر و فعال حوزه کودک هستند.

این وبینار ویژه ساکنین داخل کشور برگزار می‌شود. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین دستورالعمل راهنمای شرکت در وبینار و  لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود.

با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان ضروری است و فیلم کارگاه برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد. جهت مرور مطالب ارائه شده در کارگاه، فایل صوتی این وبینار که در دی ماه و بهمن ۹۸ برگزار می‌شود، ۴۸ ساعت پس از اتمام وبینار به مدت ۲۴ ساعت در سایت کودکت قابل شنیدن است. دسترسی به این فایل صوتی فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این وبینار ثبت‌نام کنند.

زمان برگزاری این وبینار سه جلسه متوالی و به هم پیوسته در روزهای یکشنبه ۲۲، ۲۹ دی ماه و یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۶ تا ۱۸ و حضور در گروه پرسش و پاسخ  پس از اتمام کارگاه خواهد بود.

برای ثبت‌نام آنلاین و مستقیم در گروه شرکت‌کنندگان از لینک زیر استفاده نمایید.

ثبت نام اولین وبینار مثل هیچ وقت

اگر در فرایند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی کودکت به آدرس [email protected] یا شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹ تماس بگیرید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید