آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که دغدغه‌های اقتصادی چه نقش مهمی را در زندگی شما بازی می‌کنند و شما روزانه تا چه اندازه با مسائل مالی درگیر هستید؟ این مسلم است که شما با گذر زمان، کسب تجربه و آزمون و خطا مهارت‌هایی را در زمینه پول و اقتصاد به‌دست آورده‌اید. گاهی اوقات برای به‌دست آوردن این تجارب متحمل ضررهای بزرگی شده‌اید و گاهی اوقات هم با دانستن نکاتی ضروری سرمایه خود را مدیریت کرده‌اید و وضعیت آن را بهبود بخشیده‌اید. به همین دلیل آموزش سواد مالی به کودکان از سنین کم اهمیت ویژه ای دارد.

مدیریت  پول و سرمایه مهارتی است که روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پس آموزش آن از سنین کودکی می‌تواند برای فرزندان شما بسیار راهگشا باشد، آن‌ها را در عرصه‌های ملتهب اقتصادی یاری کند و بنیان مهارت‌های پیچیده‌تر اقتصادی در سنین بزرگسالی باشد.

اگر نگران آموزش مفاهیم مالی به کودکان خود هستید، اگر این مساله که فرزند شما با پول تو جیبی‌های خود چه کارهایی انجام می‌دهد، آن را چگونه خرج می‌کند یا چگونه پس‌انداز می‌کند برای شما دغدغه مهمی است، برای کاهش نگرانی‌های خود با کودکت همراه شوید.

با توجه به اهمیت موضوع آموزش مفاهیم مالی به کودکان و استقبال همیشگی مخاطبان کودکت از کارگاه‌های آموزشی آنلاین این مجموعه تیم کارگاه‌های کودکت اولین وبینار آموزش سواد مالی به کودکان را در اسفندماه برگزار می‌کند.

اولین وبینار آموزش سواد مالی به کودکان

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در دو سال گذشته علاقمندان زیادی را گرد هم آورده است. وبینار آموزش سواد مالی به کودکان در ۷ اسفند ماه ۹۸ ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های این کارگاه آموزشی عبارتند از :

  • کسب مهارت صحبت کردن درباره پول با فرزندان
  • اهمیت صحبت کردن درباره پول با کودکان
  • آموزش سواد مالی
  • رعایت قوانین کلی در مکالمات والدین و فرزندان در مورد پول
  • آموزش صحبت کردن در مورد مواردی از قبیل پس انداز کردن، به دست آوردن پول، قرض کردن، خرج کردن پول، بیمه و سرمایه‌گذاری

طبق روال سایر وبینارهای کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس محترم پس از برگزاری کارگاه تشکیل خواهد شد. برای این وبینار یک روز فرصت برای هم‌افزایی و پرسش از محل تجارب شرکت‌کنندگان محترم و مدرس عزیز پس از وبینار در نظر گرفته شده است. همچنین ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت زنده، مباحث آموزشی کارگاه را بشنوند؛ پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند.

مدرس این کارگاه آموزشی آنلاین خانم دکتر سلیل حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز است.

این وبینار ویژه ساکنین داخل کشور برگزار می‌شود. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین دستورالعمل راهنمای شرکت در وبینار و  لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود.

با توجه به اهمیت موضوع آموزش، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان ضروری است و فیلم کارگاه برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد. جهت مرور مطالب ارائه شده در کارگاه، فایل صوتی این وبینار که در اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود، ۴۸ ساعت پس از اتمام وبینار به مدت ۲۴ ساعت در سایت کودکت قابل شنیدن است. دسترسی به این فایل صوتی فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این وبینار ثبت‌نام کنند.

زمان برگزاری این وبینار روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه ۹۸ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ و حضور در گروه پرسش و پاسخ  پس از اتمام کارگاه خواهد بود.

برای ثبت‌نام آنلاین و مستقیم در گروه شرکت‌کنندگان از لینک زیر استفاده نمایید.

ثبت نام وبینار آموزش سواد مالی به کودکان

اگر در فرایند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی کودکت به آدرس [email protected] یا شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹ تماس بگیرید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید