برای یک آموزش هیجان انگیز و خوشمزه دیگر از آشپزخانه کودکت آماده هستید؟ در آموزش امروز به شما یاد خواهیم داد که چطور حال و هوای آشپزخانه خود را حسابی جادویی کنید. آموزش‌های این بخش به اندازه‌ای راحت و ساده هستند که شما می‌توانید با کمترین هزینه و محدودترین وسایل این میان وعده‌ها یا غذاهای خوشمزه را در خانه درست کنید، فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و از کودک خود در آشپزی کمک بخواهید. آموزش خوشمزه امروز آشپزخانه کودکت، طرز تهیه بیسکویت های کلاه جادوگر است. بیسکویت‌های خوشمزه و بانمکی که اگر کودک شما از طرفداران هری پاتر و جادوگری است، انتخاب خوبی برای تشویق او به غذاخوردن است. حتی اگر تم تولدش با موضوع جادوگری است می‌توانید از این بیسکویت‌های جادویی خوشمزه برای پذیرایی استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه بیسکویت های کلاه جادوگر

مواد لازم برای تهیه بیسکویت های کلاه جادوگر :

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ طرز تهیه بیسکویت خانگی با همراهی و همکاری کودک

بیسکویت‌های دایره‌ای (بهتر است از بیسکویت‌های کاکائویی با کرم شکلاتی موجود در فروشگاه استفاده کنید)
کاکائو فندقی
کرم آیسینگ
پاستیل ذرتی

طرز تهیه بیسکویت های کلاه جادوگر

برای درست کردن بیسکویت های کلاه جادوگر ابتدا آبنبات یا پاستیل‌های ذرتی را از وسط نصف کنید تا شبیه جواهر روی کلاه جادوگر شوند. این جواهرات خوشمزه را در گوشه‌ای قرار دهید تا بعدا استفاده کنید.
در مرحله بعد بیسکویت‌های کرمدار را از وسط باز کنید و در وسط قسمتی که کرم شکلاتی وجود دارد با استفاده از کرم آیسینگ سبز رنگ یا هر رنگ که دوست دارید یک دایره کوچک بکشید. بعد از آن روی کرم آیسینگ یک عدد شکلات فندقی شکل بگذارید و در نهایت جواهرات ذرتی خوشمزه خود را روی کلاه جادوگری بگذارید.
با تمام شدن کار قرار دادن جواهرات کلاه‌ها، آشپزخانه شما حسابی حال و هوای جادویی به خود گرفته است و بیسکویت‌های شما آماده است. از تجربه کردن چیزهای جدید نترسید، می‌توانید خودتان بیسکویت‌ها را درست کنید یا از ایده‌های دیگری برای تزئین این بیسکویت‌های جادویی استفاده کنید. اگر شماهم تجربه درست کردن این بیسکویت های کلاه جادوگر را در خانه داشته‌اید می‌توانید تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
نکته: در صورتی که نتوانستید کاکائوی شبیه به فندق پیدا کنید می‌توانید کاکائو مورد علاقه خود را به روش بن‌ماری کردن آب کنید و در قیف شیرینی پزی ریخته و بعد شبیه فندق روی بیسکویت‌ها بریزید. برای این که متوجه شوید دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می‌توانید به عکس‌ها دقت کنید.

بیسکویت های کلاه جادگر

فراموش نکنید بخش دستور غذایی کودک سرشار از دستورهای غذایی خوشمزه و سالم برای تغذیه کودک شما است. اگر شما هم دستور غذای خوشمزه و مقوی بلد هستید می‌توانید از طریق قسمت نظرات وبسایت کودکت یا شبکه‌های اجتماعی با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید