اگر در کشوری زندگی می‌کنید که هالووین را جشن می‌گیرند یا کودک شما علاقه زیادی به موضوعات ماورای طبیعی و وحشتناک دارد و از طرفداران انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» است، که البته باید اشاره کنم که خود من هم یکی از طرفداران این انیمیشن هستم، این بیسکویت اسکلتی می‌تواند گزینه خوبی برای یک میان وعده خوشمزه، ترسناک و بانمک برای او باشد. می‌توانید برای هالووین این بیسکویت‌ها را آماده کنید یا برای پذیرایی از مهمان‌ها در جشن و تولدهایی که پیش رو دارید، استفاده کنید. بیسکویت اسکلتی نیازی به پخت ندارد و در کمتر از ۵ دقیقه آماده می شود. بچه‌ها برای تزئین این بیسکویت‌های خوشمزه خلاقیت بسیار بالایی دارند، پس بهتر است از آن‌ها برای درست کردن بیسکویت اسکلتی کمک بخواهید.

مواد لازم برای تهیه بیسکویت اسکلتی

مارشملوهای بزرگ
پرتزل‌هایی با روکش شکلات سفید
کیک شکلاتی
آیسینگ شکلاتی
پاستیل ماری
رنگ مشکی خوراکی

طرز تهیه بیسکویت اسکلتی

طرز تهیه بیسکویت اسکلتی

بیشتر بخوانید:  آشپزخانه کودکت؛ میان وعده های خوشمزه ولی ترسناک

برای شروع کیک شکلاتی (براونی) را که از فروشگاه تهیه یا در خانه درست کرده‌اید، به صورت دایره‌ای برش بزنید. این کیک به عنوان پایه و بیسکویت اسکلتی شما خواهد بود. می‌توانید یک سیخ جوجه چینی را درون کیک فرو کنید و بعد به ترتیب پرتزل‌هایی که با شکلات سفید پوشانده شده‌اند را روی این سیخ قرار دهید تا شبیه بدن اسکلت شوند. در مرحله بعدی روی مارشملو، با استفاده از رنگ خوراکی مشکی برای اسکلت بامزه خود صورت و چشم و دهان بکشید و بعد آن را روی پرتزل‌ها قرار دهید.
با استفاده از پاستیل ماری که خریده‌اید می‌توانید بیسکویت اسکلتی خود را تزئین کنید و آن را بامزه و خوشمزه کنید. مطمئن باشید که بچه‌ها این میان وعده خوشمزه را دوست دارند.

نکات خوشمزه

۱. پرتزل‌ها نان‌های گره‌ای کوچکی هستند که در ایران بیشتر با اسم چوب شور شناخته می‌شوند می‌توانید بیسکویت شور گره‌ای را از فروشگاه تهیه کنید یا آن را در خانه تهیه کنید.
۲. در صورتی که پرتزل‌ها با روکش شکلات سفید پیدا نکردید می‌توانید پرتزل ساده را از فروشگاه بخرید و بعد خودتان با استفاده از شکلات سفید آب شده آن را روکش شکلاتی کنید.

همراه شدن با بخش آشپزخانه کودکت، نه تنها به شما کمک می‌کند تا غذاهای ساده را در خانه برای کودک خود درست کنید و به تغذیه کودک اهمیت دهید، بلکه کمک می‌کند تا خلاقیت خود را نیز افزایش دهید. اگر شما هم در خانه تجربه درست کردن این بیسکویت اسکلتی خوشمزه و بانمک را دارید می‌توانید تجربه خود را در قسمت نظرات وب سایت یا صفحات اجتماعی کودکت با ما در میان بگذارید. در ضمن برای پیدا کردن طرز تهیه غذاهای بیشتر به بخش دستور غذایی کودکان سر بزنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید