والدین ناشنوا مثل سایر والدین، با چالش‌های زیادی در تربیت کودک خود مواجه هستند. بعضی‌ از پدر و مادرهای ناشنوا در به دست آوردن اطلاعات معتبر، در زمینه تربیت کودک خود، موانعی را تجربه می‌کنند. خواندن مقالات متنی فارسی و کتاب‌ها، برای عزیزانی که زبان اول آن‌ها زبان اشاره است و فارسی، زبان دوم آن‌هاست، کمی  دشوار است. درک پیچیدگی‌های کلامی در مقالات مکتوب آموزشی، یکی از مشکلاتی است که والدین ناشنوا با آن مواجه هستند. کودکت، با دغدغه گسترش آگاهی در حوزه سلامت خانواده و کودک، تولید ویدیوهایی با زبان اشاره برای این دسته از همراهان خود را در اولویت قرار داده است. تمامی مراحل از جمله ترجمه مقالات از زبان فارسی به زبان اشاره، ضبط و ادیت ویدیوهای این بخش از سایت کودکت به عهده جمعی از ناشنوایان فعال در حوزه‌ کودک، بوده و این همراهی و همکاری برای تیم تولید محتوای کودکت باعث افتخار و امیدواری بسیار است.

اگر پدر یا مادر ناشنوا هستید، از این پس نگران از دست دادن محتوای معتبر در حوزه فرزندپروری نباشید. کودکت برای شما محتوای ویژه آماده کرده است و همواره در این مسیر، کنار شما خواهد بود.

برای مشاهده همه ویدیوهای تولید شده، کافی است هر هفته، صفحه ویدیوی ناشنوایان در سایت کودکت را دنبال کنید. همچنین اگر در زمینه تربیت فرزند سوالی دارید یا علاقمند هستید که به موضوعات این بخش، محتوایی اضافه شود، می‌توانید موضوع را با ما در میان بگذارید. مشتاقانه منتظر پیشنهادات شما خواهیم بود.

 

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید