در این مقاله کودکت برای خرید یک کالسکه استاندارد پیشنهاداتی ارائه شده که ممکن است در زمان خرید متوجه آنها نشوید، پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

کالسکه استاندارد چیست؟

کالسکه استاندارد معمولاً ازنظر سایز بزرگ و دارای ویژگی‌هایی است. این کالسکه کاملاً بادوام است و برای استفاده روزمره طراحی شده است. بسیاری از کالسکه‌های استاندارد با صندلی‌های ماشین نوزاد هم سازگارند. صندلی‌های آن‌ها معمولاً پهن و دارای بالشتک‌اند و برای اهداف مختلفی مانند سیستم مسافرتی، سبد خرید و صندلی پایه‌بلند می‌توانند استفاده شوند. اگر استفاده شما محدود به قدم زدن عصرگاهی در پارک نزدیک منزل یا مرکز خرید باشد، این نوع کالسکه بهترین گزینه است.

فواید کالسکه استاندارد

کالسکه استاندارد با اندازه کامل بهترین نوع همه کالسکه‌های موجود در بازار است با بیشترین ویژگی‌ها. این کالسکه محکم است، سواری آسانی دارد و دارای ویژگی‌های مناسبی برای کودکان و والدین است. شما می‌توانید دقیقاً از ماه‌های اول تولد کودک تا وقتی آن‌قدر که باید برای کالسکه بزرگ شوند از آن استفاده کنید.

چرا به کالسکه استاندارد نیاز دارید؟

شما به کالسکه استاندارد نیاز دارید، زیرا:

  • کودکتان اکنون می‌تواند به‌طور مستقل بنشیند، آن‌ها درباره همه مناظر و صداهای اطراف کنجکاوند و دیگر نیازی به دراز کشیدن در حالت خوابیده کالسکه ندارند. بازدید از فضای باز در کالسکه استاندارد به کودکتان کمک می‌کند تا اجتماعی شود.
  • کودکتان هنوز نمی‌تواند راه برود، اما برای حمل مرتب سنگین‌تر می‌شود. کالسکه به کودکتان این امکان را می‌دهد که در حین حرکت در کریر ایمن قرار بگیرد.
  • پیاده‌روی به‌راحتی کودکان را خسته می‌کند و می‌تواند فشار غیرضروری به پاهای حساس آن‌ها وارد کند. کودکان در ۳ تا ۴ سال اول فقط می‌توانند مسافت‌های کوتاهی را راه بروند، اما این امر نباید مانع از بردن آن‌ها به پارک یا مرکز خرید شود. کالسکه راه‌حلی عالی در این موارد است که بدون اینکه کودک را خسته کند امکان تحرک بیشتری را برای او و شما فراهم می‌کند.
  • کالسکه‌های استاندارد فضای کافی برای نگه‌داری وسایل در پایین دارند که در عین اینکه به کودکتان سواری امن و راحت می‌دهند آن‌ها را به همراهی ایده‌آل برای خرید تبدیل می‌کنند.
  • کالسکه استاندارد حداکثر امکانات را دارد و راحت‌ترین گزینه برای کودک است.

فهرست ویژگی‌ها

ویژگی‌هایی وجود دارد که هنگام خرید کالسکه استاندارد با سایز کامل باید در نظر داشته باشید. ویژگی‌هایی که «باید وجود داشته باشد» به ویژگی‌های ضروری اشاره می‌کند و ویژگی‌های «مفید و کاربردی» ویژگی‌های اضافی‌اند که ممکن است آن‌ها را انتخاب کنید یا انتخاب نکنید.

ویژگی‌های ضروری

  • سایه‌بان تنظیم‌شونده
  • صندلی خوابیده: حالت خوابیده کامل برای کودکانی که نمی‌توانند از سر و گردن خود پشتیبانی کنند بهترین است.
  • سیستم ۳ چرخ یا ۴ چرخ: کالسکه ۳ چرخ سبک‌تر است و راحت‌تر از کالسکه ۴ چرخ حرکت می‌کند. این نوع برای والدینی که می‌خواهند همراه نوزادشان بدوند مناسب است. بااین‌حال، ساختار ۳ چرخ استحکام و پایداری کالسکه را کم می‌کند.
  • صندلی برگشت‌پذیر این امکان را به نوزادان می‌دهد که از دنیا لذت ببرند یا وقتی بداخلاق‌اند به شما نگاه کنند.

ویژگی‌های مفید و کاربردی اما غیرضروری

  • اسباب‌بازی‌های ضمیمه: برای سرگرم نگه داشتن کودک،
  • اتصالات تبلت،
  • دسته با ارتفاع تنظیم‌شونده،
  • سینی کودک و سینی والدین برای نگه‌داری آسان،
  • سبد نگه‌داری برای نگه‌داری کیف پوشک/کیف پول/ساک مواد غذایی،
  • دستگیره برگشت‌پذیر که به نوزادان اجازه می‌دهد از دنیا لذت ببرند یا وقتی بداخلاق‌اند به شما نگاه کنند.

مزایا و معایب کالسکه استاندارد

از مزایا و معایب کالسکه استاندارد مطلع شوید تا بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای برای خرید بگیرید.

مزایامعایب
ویژگی‌های فراوانی داردحجیم است و هنگام جابه‌جایی احساس می‌کنید که در حال جابه‌جایی مبلمان هستید
می‌تواند تا سنین پیش‌دبستانی کودک استفاده شودکالسکه ممکن است تا وقتی نوزاد به مرحله نوپایی می‌رسد فرسوده شود و استفاده از کالسکه فرسوده توصیه نمی‌شود
برای کودکان محکم و بسیار ایمن استازآنجاکه اجزای زیادی دارد، مونتاژ کردن آن می‌تواند پیچیده باشد. همچنین حرکت در درها و فضاهای باریک می‌تواند مشکل‌ساز باشد

 

در کالسکه استاندارد به دنبال چه چیزی باشید؟

در اینجا فهرستی از نکاتی ذکر شده است که هنگام خرید کالسکه باید در نظر داشته باشید:

  1. ملاحظات وزن

اطمینان حاصل کنید که کودکتان در محدوده وزن توصیه‌شده برای کالسکه قرار دارد که معمولاً  این وزن تا ۲۲ کیلوگرم است.

  1. قابلیت تنظیم

بررسی کنید که آیا دهانه‌های صندلی در جلو تنظیم‌شدنی‌اند یا نه، به‌این‌ترتیب می‌توانید آن‌ها را با توجه به سایز کودکتان تنظیم کنید.

  1. قابلیت حمل‌ونقل

بررسی کنید که آیا کالسکه به‌راحتی جمع می‌شود و در فضای عقب ماشینتان قرار می‌گیرد یا نه؟

  1. بندها

مطمئن شوید که عرض بندها حداقل ۲۰ میلی‌متر باشد.

  1. پایه

کالسکه‌هایی که پایه‌های پهن‌تر دارند ایمن‌ترند، زیرا از واژگونی کودکان هنگام نگاه کردن به طرفین جلوگیری می‌کنند.

  1. حالت قرارگیری کودک

کالسکه‌های استاندارد ۳ موقعیت را برای شما فراهم می‌کنند: رو به جلو، رو به عقب و برگشت‌پذیر.

  • رو به عقب: این کالسکه‌ها به کودک اجازه می‌دهند هنگامی که شما در حال هل دادن کالسکه‌اید،صورتتان را ببیند. این حالت به کودکان بزرگ‌تر هم کمک می‌کند، زیرا در نشستن نسبتاً مستقل‌اند، اما برای اطمینان به مراقبت و محافظت از جانب شما نیاز دارند.
  • رو به جلو: همان‌طور که کودکان از نوزادی به دوران نوپایی رشد می‌کنند، بیشتر به دیدن محیط اطراف علاقه‌مند می‌شوند. حالت رو به جلو به آن‌ها کمک می‌کند که از سوار شدن در کالسکه بیشتر لذت ببرند.
  • برگشت‌پذیر: کالسکه‌های برگشت‌پذیر کالسکه‌هایی‌اند که می‌توانید با توجه به خلق‌وخو یا سن کودکتان موقعیت دسته را به‌گونه‌ای تغییر دهید که آن‌ها را رو به جلو یا عقب قرار دهید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید