چگونه می‌توانیم خودمان و فرزندان‌مان را برای دنیایی آماده کنیم که این ‌چنین دستخوش تغییرات و دگرگونی‌های بی‌سابقه است؟ برای دنیای در حال تغییر بچه ها باید چه چیزی به کودکانمان آموزش بدهیم؟

این مساله که تغییرات پی در پی برای کودکان احساس ناآرامی و عدم امنیت را به همراه دارد بر هیچ کس پوشیده نیست، بنابراین همواره آموزش پذیرش تغییرات زندگی، امور جدید و ناآشنای پیش‌ رو به کودکان، چندان ساده نخواهد بود.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین موارد، توانایی کنار آمدن با تغییر، یادگیری چیزهای جدید و حفظ توازن روانی در وضعیت‌های ناآشنا در ابتدا برای خودمان و سپس برای فرزندانمان  است.

در این دنیا و شرایط به شدت متغییر برای تحقق این امر در دوره آموزشی آنلاین «دنیای در حال تغییر بچه‌ها و ما» با تیم برگزارکننده کارگاه‌های کودکت همراه شوید.

اولین دوره آموزشی آنلاین «دنیای در حال تغییر بچه ها و ما»

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در دو سال گذشته علاقمندان زیادی را گرد هم آورده است.

این بار دوره آموزشی آنلاین «دنیای در حال تغییر بچه‌ها و ما» در سه جلسه وبینار در روزهای دوشنبه ۱۳، ۲۰ و ۲۷ مرداد ماه ۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌گردد. طبق روال سایر دوره‌های آموزشی کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ تعاملی با حضور مدرس محترم دوره تشکیل خواهد شد. برای این دوره آموزشی، گروه پرسش و پاسخ یک هفته پس از برگزاری هر جلسه وبینار فعال خواهد بود و شرکت کنندگان محترم می‌توانند به مدت سه هفته با یکدیگر و مدرس محترم در ارتباط بوده و هم‌افزایی و هم‌اندیشی داشته باشند. ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند، به‌ صورت زنده، مباحث آموزشی کارگاه را بشنوند؛ پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند. همچنین فایل صوتی ضبط شده این وبینار پس از ۴۸ ساعت و به مدت محدود در سایت کودکت در دسترس خواهد بود.

مدرس این کارگاه آموزشی آنلاین جناب آقای حنیف‌رضا جابری‌پور  هستند، که در ادامه معرفی مختصری از زبان ایشان آورده شده است؛

  • قبل از هر چیز، فرزند خانواده‌ای فرهنگی و البته یک همسر و پدر دو فرزند هستم.
  • همواره تلاش کرده‌ام تا خود عمل‌کننده‌ی آن‌ چیزی باشم که در حوزه‌های گوناگون از جمله فرزندپروری می‌آموزم و آن‌گاه با دیگران مطرح کنم.
  • از سال ۱۳۸۰ تاکنون به صورت کارآموز، داوطلب، پاره‌وقت، و تمام‌وقت به عنوان کمک‌معلم، آموزگار، مربی، تسهیل‌گر، مشاور و محقق در حوزه‌ی آموزش، فرزندپروری، و خانواده در ایران، مالزی و استرالیا فعالیت کرده‌ام.
  • هم‌اکنون نیز مشغول گذراندن دوره دکتری آموزش پیش ‌از دبستان در ملبورن استرالیا هستم و به عنوان مربی و محقق در موسسه‌ی کودکی استرالیا کار می‌کنم.

 

همچنین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی آنلاین عبارتند از:

  • مفهومی به نام بازاندیشی
  • نگاه من به تغییر
  • رشد و آموزش کودکان
  • دنیا از نگاه کودکان
  • ترمیم، مبنایی برای همیشه امیدوار بودن
  • تمرین و تکنیک

از هر جای دنیا که هستید، می‌توانید در این دوره آموزشی شرکت کنید. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با استفاده از اینترنت پرسرعت، و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در کارگاه شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین لینک ورود به وبینار، پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار، کنار شما خواهند بود. با توجه به اهمیت موضوع آموزش و تعاملی بودن کارگاه‌های کودکت، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان ضروری است و دسترسی به فایل صوتی ضبط شده وبینار فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این وبینار ثبت‌نام کنند.

این کارگاه در سه جلسه متوالی برگزار می‌گردد. زمان برگزاری روزهای دوشنبه ۱۳، ۲۰ و ۲۷ مرداد ماه ۹۹ ساعت ۱۷ الی ۱۹ به وقت ایران است.

برای ثبت‌نام آنلاین و مستقیم در گروه شرکت‌کنندگان از لینک زیر استفاده نمایید:

ثبت نام آنلاین در  وبینار آموزشی «دنیای در حال تغییر بچه‌ها و ما» 

اگر در فرآیند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، به تیم پشتیبانی کودکت به آدرس  [email protected]  ایمیل بزنید یا با شماره‌ تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۳۵۶۶۷۱۲۲۲ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بفرستید.

 

 

 

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید