اگر از طرفداران بخش جادویی آشپزخانه کودکت هستید یا کودکت طرفدار داستان‌های هری پاتر و جادویی است، می‌توانید کمی خلاقیت به خرج داده و با چند وسیله ساده در خانه خوراکی‌هایی شبیه جاروی جادوگری درست کنید. اگر برای شما جای تعجب است که چطور این کار را می‌توانید انجام دهید، بهتر است این قسمت از آشپزخانه کودکت را تا آخر مطالعه کنید و بعد دست به کار درست کردن جاروی جادوگری خوشمزه شوید. در ضمن این جاروهای خوشمزه برای پذیرایی در مهمانی‌هایی که با تم وحشتناک و جادوگری هستند بسیار مناسب هستند و اگر در جایی زندگی می‌کنید که هالووین را جشن می‌گیرند پس جاروی جادوگری انتخاب خوبی برای تزئین میز پذیرایی شما خواهد بود.

مواد لازم برای تهیه جاروی جادوگری

۳۰ تکه پنیر ورقه‌ای (پنیر گودا یا پنیر صبحانه سوئیسی ورقه‌ای )
۳۰ عدد چوب شور
تره تازه ( برای گره زدن بالای جارو)

مواد لازم برای تهیه جاروی جادوگری

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ طرز تهیه بیسکویت های کلاه جادوگر

طرز تهیه

درست کردن جاروی جادوگری خوشمزه، خیلی راحت‌تر از آن چیری است که به نظر می‌رسد و برای شروع کافی است پنیرهای ورقه‌ای را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و بعد پایین آن را مانند جارو برش دهید و دور چوب شور بپیچید و بالای آن را با سبزه تازه‌ای مانند تره گره بزنید.
برای درست کردن جاروی جادوگری کمی دقت لازم دارید و لازم نیست گره بالای چوب شور خیلی سفت باشد. با نگاه کردن به تصویر این خوراکی‌های خوشمزه، متوجه خواهید شد که جاروی جادوگری شما در نهایت باید چه شکلی داشته باشد.
اگر شما هم تجربه درست کردن این غذای خوشمزه را دارید می‌توانید تجربیات خود را با ما در شبکه‌های اجتماعی کودکت یا وب سایت رسمی ما به اشتراک بگذارید.
همیشه اضافه کردن کمی خلاقیت و تنوع به غذاهای معمولی و ساده باعث تشویق بچه‌ها به خوردن غذای بیشتر و رفع مشکل بد غذایی آن‌ها می شود، به خصوص اگر غذایی که تزئین کرده‌اید باب طبع و سلیقه آن‌ها باشد یا به چیزی مربوط باشد که به آن علاقه دارند.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید