کتاب خواندن برای یادگیری مهارت‌های فرزندپروری یکی از بهترین روش‌ها برای تربیت کودکان سالم و نسلی با سلامت روحی و روانی بیشتر است.

مجموعه کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان انتشارات صابرین، از جمله کتاب‌های خوب برای مطالعه والدین به حساب می‌آید.

کتاب کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان، نوشته دکتر میشل بربا و ترجمه اکرم قیطاسی از انتشارات صابرین ، درباره رابطه دوستانه کودکان با همسالان آن‌ها نوشته شده است. این کتاب برای مدت کوتاهی با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار همراهان وب سایت کودکت قرار گرفته است، اگر دوست دارید این کتاب را با این تخفیف تهیه کنید، همین الان با انتشارات صابرین تماس بگیرید و اعلام کنید که از دوستان کودکت هستید!

اگر هم دوست دارید پیش از خرید این کتاب از انتشارات صابرین و بهره بردن از تخفیف ویژه، بدانید که در این کتاب چه چیزهایی را می‌خوانید، ویدیوی زیر را ببینید. مژده شاه نعمت الهی، مادر و فعال حوزه کودکان، تجربه خود از خواندن این کتاب را در این فیلم کوتاه بیان کرده است. همچنین این ویدیو در IGTV اینستاگرام کودکت هم قرار داده شده و شما می‌توانید با مراجعه به این بخش نظرات خود را درباره این کتاب، با ما و سر کار خانم شاه نعمت الهی به اشتراک بگذارید.

کتاب کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی برای کودکان والدین کودکان از دوسالگی تا دوران نوجوانی مناسب است. انتشارات صابرین، یک هفته تخفیف خرید این کتاب را در سایت این انتشارات فراهم کرده است. امیدواریم خواندن این کتاب، به شما کمک کند، محاسن روابط دوستانه برای فرزندتان را بشناسید و مشکلات احتمالی این گونه روابط را بر طرف کنید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید