هیچ چیز لذت بخش‌تر از آن نیست که شما بتوانید یک میان وعده یا دسر خوشمزه را در کمتر از پنج دقیقه تهیه کنید. پارافیت میوه ای میان وعده‌ای خوشمزه و بسیار ساده است که می‌توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید. این دسر خوشمزه خیلی راحت آماده می‌شود و به مواد خیلی زیاد برای درست کردن آن نیاز ندارید. میان وعده و دسرهای سالمی که در خانه درست می‌کنید راه خوبی برای اطمینان از تغذیه مناسب بچه‌ها است. حتی می‌توانید با کمی خلاقیت و سلیقه بسته به تم مهمانی یا تولد از میوه‌های مناسب فصل استفاده کنید و پارافیت‌های رنگارنگ درست کنید.

در این قسمت از آشپزخانه کودکت به شما طرز تهیه پارافیت میوه ای نارنجی را آموزش خواهیم داد که مناسب فصل پاییز و تابستان است.

بیشتر بخوانید: تغذیه های خوشمزه برای مدرسه کودکان

مواد لازم برای تهیه پارافیت میوه ای

  • میوه‌هایی مانند: مانگو، هلو، پرتقال، آناناس و زردآلو
  • خامه زده شده
  • پاستیل ذرت برای تزئین

مواد لازم برای تهیه پارافیت میوه ای :

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ پای هلوی لیوانی درست کنید‍!

طرز تهیه پارافیت میوه ای

ابتدا شیشه‌های مربایی کوچکی را که به عنوان ظرف سرو پارافیت میوه ای در نظر گرفته‌اید را به خوبی بشویید سپس میوه‌های خود را به صورت مکعب‌های کوچک برش بزنید. می‌توانید خامه زده شده را در خانه تهیه کنید یا از فروشگاه بخرید. حتی می‌توانید اگر رژیم غذایی خاصی دارید از ماست یونانی و ماست چکیده شیرین استفاده کنید. یک لایه میوه خرد شده بریزید و یک لایه از خامه زده شده و در نهایت آن را با اسپرینکلز یا اسمارتیز و پاستیل تزئین کنید. به همین راحتی پارافیت میوه ای خوشمزه شما آماده است. می‌توانید از این دسر خوشمزه برای تغذیه بچه‌ها در مدرسه هم استفاده کنید.

حتی اگر دوست داشته باشید کمی بیسکویت خرد شده به لایه‌ها اضافه کنید تا پارافیت شما برای پذیرایی در مهمانی هم مناسب باشد. از خلاقیت و سلیقه خود برای تزئین این دسر استفاده کنید و در نهایت در کنار خانواده از خوردن دسری خوشمزه و سالم لذت ببرید.

همراه شدن با بخش آشپزخانه کودکت باعث می‌شود که بتوانید در جشن و مهمانی‌هایی که دارید با ساده‌ترین امکانات و استفاده از خلاقیتی که دارید غذا، دسر و میان وعده‌های خوشمزه‌ای درست کنید و در کنار خانواده اوقات خوشی داشته باشید.

اگر شما هم تجربه درست کردن پارافیت میوه ای را دارید می‌توانید تجربیات و ترفندهای آشپزی خود را با ما در قسمت نظرات سایت کودکت به اشتراک بگذارید.

 

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید