راه‌های افزایش عزت نفس در کودکان یکی از دغدغه‌های همیشگی والدین است. عزت نفس می‌تواند تعریف‌های مختلفی داشته باشد. احساس کودک نسبت به خودش، یا ارزیابی کودک از عملکرد خودش یکی از ساده‌ترین تعاریف برای عزت نفس درونی است و مواجهه بیرونی کودک با دیگران در زمانی که به عزت نفس درونی رسیده، عزت نفس بیرونی او را تشکیل می‌دهد. عزت نفس درونی و عزت نفس بیرونی، هر دو از مهارت‌هایی است که کودکان نیاز دارند از سنین پایین آن را تمرین کنند و خانواده، مهمترین بستر برای آموزش عزت نفس به کودکان است.

با توجه به اهمیت این موضوع و استقبال همیشگی مخاطبان کودکت، از کارگاه‌های آموزشی آنلاین این مجموعه، در مرداد ۹۸ اولین وبینار عزت نفس در کودکان توسط تیم کارگاه‌های کودکت برگزار خواهد شد.

اولین وبینار عزت نفس در کودکان

وبینار عزت نفس در کودکان برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در دو سال گذشته علاقمندان زیادی را گرد هم آورده است. سه هفته متوالی در ماه جاری و در روزهای یکشنبه ششم، یکشنبه سیزدهم و یکشنبه بیستم مرداد از ساعت هجده الی بیست و سی دقیقه درباره عزت نفس در کودکان صحبت خواهیم کرد. در مدت زمان پخش وبینار، شرکت‌کنندگان از هر جای ایران می‌توانند به صورت زنده مباحث آموزشی کارگاه را بشنوند، پیام‌های متنی، صوتی و تصویری ارسال کنند و تصویر و پاورپوینت مدرس را هم مشاهده کنند. همچنین روزهای دوشنبه پس از کارگاه، در گروهی که همه شرکت کنندگان و مدرس محترم در آن حضور دارند، درباره آموخته‌هایشان صحبت کنند و مدرس در ساعتی مشخص به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ خواهد داد. مدرس این کارگاه آموزشی آنلاین، خانم مائده بازرگان دکترای روانشناسی کودک و از روانشناسان همراه تیم کودکت هستند.

از هر جای ایران که هستید می‌توانید در این وبینار شرکت کنید. برای این کار به نصب نرم افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم عامل ویندوز، تبلت و تلفن همراه با سیستم اندرویدی می‌توانید در کارگاه شرکت کنید. با توجه به اهمیت موضوع، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان ضروری است و فیلم یا پادکست کارگاه برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد. حداکثر ۸ ساعت پیش از شروع وبینار، لینک مشاهده، نام کاربری و کلمه عبور برای عزیزانی که در این کارگاه ثبت نام کرده اند ارسال خواهد شد.

برای ثبت نام آنلاین در وبینار «عزت نفس در کودکان» اینجا را کلیک کنید.

اگر در فرایند ثبت نام آنلاین به مشکلی برخورد کردید یا به اطلاعات بیشتری در این رابطه نیاز داشتید، با راه‌های ارتباطی تیم پشتیبانی کودکت ([email protected] و شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ و ۰۹۲۱۳۶۱۸۲۱۹) تماس حاصل فرمایید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید