منظور از تقویت مهارت های خودیاری در کودکان، کارهایی است که کودک باید بتواند متناسب با سن برای رفع نیازهای شخصی خود آن‌ها را فرا بگیرد مثل پوشیدن لباس، کفش و جوراب، شستن دست و صورت، مسواک زدن و حمام کردن، بستن بند کفش، دستشویی رفتن و … به طور کلی فعالیت های مربوط به خود، همچنین فرصت کافی برای انجام مستقلانه این کارها را داشته باشد.

در سطح وسیع‌تر از کارهای شخصی خودیاری به دنبال آن است که با ایجاد محیط و آموزش مناسب باعث بهبود و پیشرفت توانایی‌های کودک در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و عاطفی شود. تمرکز روش‌های خودیاری مبتنی بر بهبود توانایی‌های فرد است. یعنی به کودک کمک کنیم که با توانمند کردن خود با محیط اطراف سازگاری پیدا کند یا آن را تغییر دهد.

با شرکت در دوره آموزشی آنلاین «تقویت مهارت‌های خودیاری در کودکان» کودکانی توانمند در زندگی شخصی و اجتماعی پرورش دهید.

چهارمین دوره آموزشی آنلاین تقویت مهارت های خودیاری در کودکان

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین یکی از فعالیت‌های پرطرفدار تیم کودکت است که در سه سال گذشته با استقبال شما عزیزان روبرو شده است. چهارمین دوره تقویت مهارت‌های خودیاری در ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

قیمت بلیت این دوره برای شرکت‌کنندگان داخل ایران ۲۱۰ هزار تومان و برای شرکت‌کنندگان خارج از کشور ۳۴ دلار کانادا می‌باشد. لینک ثبت‌نام عزیزان داخل کشور در انتهای این مقاله آورده شده است. از عزیزان حارج کشور خواهشمندیم برای ثبت‌نام به شماره‌های پشتیبانی کودکت در واتس‌اپ پیام دهند.

طبق روال سایر دوره‌های کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس محترم قبل از شروع دوره تشکیل خواهد شد. برای این دوره یک هفته فرصت برای هم‌افزایی و پرسش از محل تجارب شرکت‌کنندگان محترم و مدرس عزیز پس از وبینار در نظر گرفته شده است. همچنین ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت زنده، مباحث آموزشی دوره را بشنوند. پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند.

مدرس دوره آموزشی آنلاین مهارت های خودیاری در کودکان

مدرس این دوره آموزشی آنلاین خانم سوده شبیری، کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت با بیش از ۱۷ سال تجربه تسهیل‌گری دوره‌های والدگری است.

  • مادر سه فرزند ۱۷، ۱۰ و۲ ساله.
  • فوق لیسانس علوم تربیتی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه علامه طباطبایی.
  • پژوهشگر نقش مربی در انتخاب‌گری کودک از منظر روانشناختی و دینی.
  • نویسنده و طراح دوره‌های تسهیلگری والدین.
  • بیش از ۱۷ سال سابقه تسهیلگری دوره‌های والدگری.
  • بیش از ده سال همکاری با موسسه همنوا.

از سراسر دنیا می‌توانید در این دوره شرکت کنید. برای این کار به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید. با دسترسی به اینترنت پرسرعت و کامپیوتر شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توانید به‌ راحتی در دوره شرکت کنید. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان و همچنین دستورالعمل راهنمای شرکت در وبینار پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود. تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل تا پایان دوره در کنار شما خواهند بود.

با توجه به اهمیت موضوع و تعاملی بودن دوره، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان توصیه می‌شود. فیلم وبینار برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد. جهت مرور مطالب ارائه شده در وبینار، فایل صوتی این وبینار پس از ۲۴ ساعت در سایت کودکت قابل شنیدن است. دسترسی به این فایل صوتی فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند.

زمان برگزاری وبینار این دوره روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ به وقت ایران خواهد بود.

ثبت‌نام چهارمین دوره آموزشی آنلاین «تقویت مهارت‌های خودیاری در کودکان» ویژه شرکت‌کنندگان داخل کشور

اگر در فرایند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی کودکت به آدرس [email protected] یا شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۳۶۰۴۰۵۰ و ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲ تماس بگیرید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید