در این قسمت از آشپزخانه کودکت، به شما طرز تهیه یک بستنی خوشمزه، ساده و بسیار سالم به نام بستنی ماست و میوه را آموزش خواهیم داد. این بستنی مخصوص روزهای گرم تابستان است و کالری بسیار پایینی دارد. می‌توانید با استفاده از ماست خامه‌ای یا هر نوع ماست ساده‌ای که دوست دارید، این بستنی خوشمزه را درست کنید. فراموش نکنید از بچه‌ها هم در تهیه این دسر خوشمزه و دوست داشتنی کمک بگیرید.

در نظر داشته باشید که وقت بسیار کمی برای درست کردن این بستنی‌های خوشمزه نیاز دارید و حتی هزینه خیلی زیادی هم لازم ندارید. می‌توانید از گرانولا که در دستورات قبلی آشپزخانه کودکت به شما آموزش داده‌ایم در تهیه این بستنی استفاده کنید و دسر خود را بسیار سالم و خانگی تهیه کنید.

مواد مورد نیاز برای بستنی ماست و میوه

قالب بستنی
ماست خامه‌ای
گرانولا
میوه‌های خرد شده (بسته به سلیقه خود یا کودکتان می‌توانید از میوه‌های متفاوت استفاده کنید)

دستور تهیه بستنی ماست و میوه

دستور تهیه

بیشتر بخوانید: آشپزخانه کودکت؛ طرز تهیه ساندویچ کوکی بستنی خوشمزه

تقریبا برای آماده کردن این بستنی ماست و میوه به ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارید و بهتر است اجازه دهید در طول شب بین ۸ تا ۱۰ ساعت بستنی شما در فریزر بماند تا آماده شود.
ابتدا سه چهارم قالب بستنی را با ماست خامه‌ای مورد علاقه خود پر کنید. میوه‌های خرد شده مورد علاقه‌تان را در ماست قرار دهید. دوباره روی میوه‌ها، ماست بریزید. می‌توانید به سلیقه خود میوه‌ها را در ماست بچینید یا از برش‌های بزرگ میوه استفاده کنید. همه چیز بسته به سلیقه شما دارد، می‌توانید از شکلات‌های چیپسی هم برای تزئین بیشتر بستنی خود اضافه کنید. در نهایت در آخرین لایه، گرانولا را بریزید و اجازه دهید در طول شب قالب‌ها در فریزر بماند و یخ بزند.
حواستان باشد که بچه‌ها در طول شب وسوسه نشوند و به بستنی‌های خوشمزه خود دست نزنند.

فراموش نکنید برای آموزش غذاها و میان وعده‌های بیشتر به قسمت دستور غذایی کودکان سر بزنید. اگر شما هم تجربه درست کردن این بستنی خوشمزه را داشته‌اید، می‌توانید نظرات خود را با ما در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت کودکت در میان بگذارید.

 

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید