امروزه دنیای ما پر از اتفاق‌های غیر قابل پیش‌بینی و استرس‌‌زا است. به ناچار همه ما و کودکان ما روزی در این موقعیت‌ها قرار خواهیم گرفت و مهم است که چگونه با این موقعیت‌ها رو‌به‌رو شویم و رفتاری صحیح راجع به خودمان و فرزندمان به کار بگیریم. نکته قابل توجه دیگر این است که ما همیشه در کنار فرزاندانمان نیستیم تا آن‌ها را در موقعیت‌های سخت یاری کنیم. پس بهتر است توانایی مدیریت سالم هیجانات و غلبه بر مشکلات را در چنین شرایطی در آن‌ها ایجاد کنیم.

مهارت تاب‌آوری به ما کمک می‌کند تا در مواجهه با شرایط دشوار عملکرد بهتری داشته باشیم. اولین دوره آموزشی آنلاین «تقویت تاب آوری در کودکان» در اسفند ۹۸ برگزار گردید، با توجه استقبال مخاطبان کودکت از این دوره آموزشی، تیم برگزارکننده دوره‌های آموزشی کودکت قصد دارد ششمین دوره آموزشی تقویت تاب‌آوری در کودکان را در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار کند.

ششمین دوره آموزشی آنلاین «تقویت تاب‌آوری در کودکان»

مفتخریم که با همراهی و اعتماد شما دوستان کودکت در طی چهار سال گذشته در موضوعات مختلف آموزشی در بیش از شصت دوره آموزشی آنلاین در کنار هم بوده‌ایم.

این بار ششمین دوره تقویت تاب آوری در کودکان در دو جلسه متوالی در روزهای چهارشنبه ۱۴ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

زمان برگزاری جلسات وبینار این دوره روزهای چهارشنبه ۱۴ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ به وقت ایران است. همچنین طبق روال سایر دوره‌های کودکت، یک گروه پرسش و پاسخ با حضور مدرس محترم قبل از برگزاری اولین وبینار تشکیل خواهد شد. برای این دوره دو هفته برای هم‌افزایی و پرسش از محل تجارب شرکت‌کنندگان محترم و مدرس عزیز در گروه واتس‌اپ در نظر گرفته شده است.

هزینه ثبت‌نام این دوره برای شرکت‌کنندگان داخل کشور ۳۳۰ هزارتومان و برای شرکت‌کنندگان خارج از کشور ۳۴ دلار کانادا است. لینک ثبت‌نام شرکت‌کنندگان داخل کشور در انتهای این صفحه آورده شده است. دوستان خارج از کشور برای ثبت‌نام لطفا به شماره‌های پشتیبانی در واتس‌اپ پیام دهند.

مدرس این دوره آموزشی آنلاین خانم سوده شبیری، کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت و تسهیل‌گر دوره‌های والدگری است.

  • مادر سه فرزند
  • کارشناسی‌ارشد علوم‌تربیتی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه علامه طباطبایی
  • پژوهش‌گر نقش مربی در انتخاب‌گری کودک از منظر روانشناختی و دینی
  • نویسنده و طراح دوره‎‌های تسهیلگری والدین
  • بیش از ۱۸ سال سابقه تدریس
  • تسهیلگر دوره‌های والدگری
  • بیش از ده سال سابقه کار با موسسه همنوا

پس از ثبت‌نام شما را در گروه پرسش و پاسخ واتس‌اپ عضو می‌کنیم. فایل راهنمای شرکت‌کنندگان برای شما ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی کودکت در تمام مراحل برگزاری وبینار تا انتهای دوره در کنار شما خواهند بود.

برای شرکت در وبینارهای این دوره به نصب نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و با کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک، تبلت و تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS  می‌توانید به‌راحتی در وبینار شرکت کنید. همچنین ضمن پخش وبینار، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت زنده، مباحث آموزشی دوره را بشنوند؛ پیام‌های متنی، صوتی و تصویری بفرستند و تصویر و پاورپوینت مدرس را مشاهده کنند.‌

با توجه به اهمیت موضوع و تعاملی بودن دوره‌های کودکت، حضور آنلاین شرکت‌کنندگان در وبینار توصیه می‌شود و فیلم وبینار برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد. جهت مرور مطالب ارائه شده در وبینار، فایل صوتی هر جلسه وبینار ۲۴ ساعت پس از اتمام وبینار در سایت کودکت قابل شنیدن است. دسترسی به این فایل صوتی فقط برای شرکت‌کنندگانی فراهم می‌شود که تا پایان مهلت اعلام شده در این دوره ثبت‌نام کنند.

زمان برگزاری جلسات وبینار این دوره روزهای  چهارشنبه ۱۴ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ به وقت ایران است.

برای ثبت‌نام آنلاین و مستقیم در گروه شرکت‌کنندگان از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک ثبت‌نام ششمین دوره آموزشی آنلاین «تقویت تاب‌آوری در کودکان» ‎ویژه شرکت‌کنندگان داخل کشور

 

اگر در فرایند ثبت‌نام آنلاین به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، به تیم پشتیبانی کودکت به آدرس [email protected] ایمیل بزنید یا به شماره تلفن‌‌های ۰۹۳۹۳۶۰۴۰۵۰ و ۰۹۳۹۹۱۶۲۵۷۲  در واتس‌اپ پیام بدهید.

پاسخ شما:

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام خود را اینجا وارد کنید